lost ^^ sonunda!!

lost’un son sezonu sonunda bşladı.. ben henüz izlemeye başlayamadım ama.. genelde biriktirip seyretmeye alışık olduğumdan kırk dakikalık bölümler beni pek kesmiyor.. allahtan ilk iki bölüm bir arada yayınlanıyor da ilk andan biraz hevesimizi alıyoruz.. indirmeye başladım yarın izlerim artık..

“what happened in Bali?”yi de kör bela bitirdikten sonra arayı açmadan bir kore dramasına daha başladım.. bu sefer ki daha iyi gibi.. bir bölüm izledim yarın devam edeceğim kısmetse..

lost’u nasıl toparlayacaklar acaba çok merak ediyorum.. konu iyice dallanıp budaklanmıştı.. sezon finalinde nasıl da meraktan çatlayacak gibiydim.. ama arayı soğtuyorlar fena halde, yılın yarısı arayla geçiyor bu kadar da olmaz ki!! neyse son sezon, bitirelim kurtulalım.. ne oluyorsa olsun artık!

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

