The Terminal ^^

Steven Spilberg’in elinden çıkan bu filme, evde herkes uyuyakalmışken cnbc-e’de rastlamıştım.. başlarını biraz kaçırmış olmama rağmen kanalı değiştiremedim bir türlü, sevmem ben öyle bir şeyi yarım yamalak izlemeyi.. adam gibi oturup başına izlemek isterim.. başlayıpta sevmesem bile yarım bırakmam  genelde.. ama bu film o kadar ilgimi çekti ki indirip izlemeyi bekleyemedim ve sonuna kadar izledim.. bir süre sonra tekrar izledim baştan sona ve bu film benim en sevdiklerim arasında kolayca yerini alıverdi..
babasının hayalini gerçekleştirmek için Amerika’ya gelen Viktor’un  ülkesinde çıkan savaş yüzünden vizesi iptal olur.. New York havaalanından çıkamayan Viktor istediğini elde etmeden ülkesine dönmemekte kararlıdır.. bunun üzerine inatla havaalanında kalıp uzunca bir süre vizesinin onaylanmasını bekler..

filmde Viktor’un havaalanındaki yaşam mücadelesi üzerine kurulu..  bu süreçte Viktor’un dil öğrenişini, çevresindeki herkesin sevgisini nasıl kazandığını ve nasıl aşık olduğunu göstermişler..Viktor o kadar iyi ve kararlı biri ki.. Havaalanında yaşadığı sürede her şeyi yeni öğrenen bir çocuk gibi davranması, beni çok duygulandırmıştı.. özellikle eşya taşımak için kullanılan arabalrı yerine götürüp para almayı öğrendiği kısmı unutabilceğimi sanmıyorum..Tom Hanks’in oyunculuğu zaten tartışılamaz.. harika bir senaryo ve Catherine Zeta-Jones’u da ekleyince ortaya tadından yenmeyecek bir film çıkmış..

One thought on “The Terminal ^^

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

