Ponyo ^^ küçük deniz kızı

pazar günü kanallarda dolaşırken TRT çocukta rastladım küçük deniz kızı Ponyo’ya.. sonra hatırladım ki Ofori haberini vermişti önceden.. fakat ben fırsat olmayacağını düşünerek aklıma yazmamışım.. sonra bi kızdım ki kendime aklımda tutmadım diye.. başını kaçırmama sebep oldu söz dinlemeyişim..

‘neyse Nilü..’ dedim.. ‘zararın neresinden dönsen kar.. otur izle şu harika filmi..’ böylece başladım.. o sırada evde bir koşuşturmaca hali tabi.. ben ise tv’nin karşısında elimi bir şeye sürmedem Ponyo’yu izliyorum.. Miyazaki’nin ustalığı karşısında yerlere kadar eğilmektn kendimi alamadım tabi.. bir insanın hayal gücü bu kadar geniş olsun.. neler var dünyada! bense böyle oturup duruyorum işte öylesine..Miyazaki yapıtları arasında benim favorim hala Howl’s Moving Castle olsada.. Ponyo’nun şirinliğine de kendimi kaptırdım.. en kısa zamanda hepsini izlemek , eksik bırakmamak gerek..

One thought on “Ponyo ^^ küçük deniz kızı

  1. Ponyo’nun hakkını teslim ediyorum bende ama senin de dediğim gibi Howl başka bir şeydi yaa.Kaç zaman posteri duvarmızıda asılı kaldı, nasıl seviyorum anlatamam valla..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

