Sang Doo, let’s go to school ^^

uzun zamandır Rain seyretmemiştim.. zaten hepi topu üç tane dizisi var bidiğim kadarıyla.. full house ve a love to kill’den sonra bunu da izledim sonunda huzura vardım.. baştan söyleyeyim sakın afişe aldanıp bir romantik komedi ile karşılaşmayı ummayın.. bu dizi oldukça üzücü..

Sang Doo, let’s go to school’un senaristi Lee Kyung Hee.. yani bir çok kişinin hayran olduğu Misa ve A love to kill’in yazarı.. bu iki dizi benim için gerçekten çok ayrı.. bende bu iki diziye ve Rain’e güvenerek başladım..
ama tam olarak umduğumu bulduğumu söyleyemem.. diğer iki diziden kısa bir süre önce çekilen bu dizi, diğerlerinin yanında biraz sönük kalmış sanki.. tabi bu diğer ikisinin süper kalite olmasından kaynaklanıyor.. yani ilk önce Sang Doo’yu seyredip sonra diğerlerini izlerseniz beğenmeme ihtimaliniz yok.. bu dizide oldukça güzel olmuş yani..lise de aynı sınıfta olan Sang Doo ve Eun Hwan bir çok talihsizlik sonucu koparlar; ve on yıl sonra bir tesadüf eseri karşılaşırlar.. tabi artık birlikte olmaları için aşmaları gereken bir çok engel vardır..

dizinin oldukça duygusal olduğunu söylemeliyim; ilk bölümler de rain oldukça şirin ve komik olsada çoğu zaman üzülmekten kendimi alamadım.. ve küçük kız Bori’nin sahneleri gerçekten en acıtıcı bölümlerdi.. ben üzülmeyi severim diyorsanız buyrun size bir Lee Kyung Hee daha.. bu kadın iyi hoş, süper yazıyorda ben biraz sorunlu olduğunu düşünüyorum.. ama yine de yazmaya devam etsin tabi.. en çok onun dizilerini merakla bekliyorum..

Reklamlar

One thought on “Sang Doo, let’s go to school ^^

  1. Ben de bu dizi komiktir sanıyordum. O yönetmenin dizisiyse kesin sulu sepken ağlatan bir şey olmalı. Çok seviyorum insanın canını acıtan Kore dizilerini, sadist değilim ama :) Kısa da bir diziymiş, iyice merak ettim şimdi.
    Ayrıca Rain’i sevmeyenleri anlayamıyorum, adam aslen oyuncu olmamakla beraber hem eğlenceli, hem ciddi, hem de kaprisli rollerde gayet iyi.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: