Spirited Away ^^ yine hayranlık, yine şaşkınlık!!

izlediğim dizi öğle saatlerinde bitince ve bende hangi diziyi izleyeceğime karar veremeyince, uzun zaman önce indirdiğim ama bir türlü açıp izleyemediğim bir Miyazaki’de karar kıldım..
ve her zamanki gibi hayranlık ve şaşkınlıkla izledim.. Miyazaki’nin huyunu anlamama rağmen bir türlü şaşırmamayı öğrenemedim.. ama en güzeli de bu zaten.. her sahnede ayrı bir şaşkınlık yaşamak beni nasıl mutlu ediyor bilemezsiniz..
Spirited Away çok ama çok güzeldi.. izlereken bir an bile sıkılmadım.. süründüren bir Kore dizisinden sonra, canlandırdı.. kendime getirdi..

izlemediyseniz mutlaka izleyin.. Ponyo’dan daha çok beğendim, benim için bir Yürüyen Şato olamadı ama gerçekten süperdi..  yarın da izlediğim Kore dizisini postlayacağım kısmetse.. görüşmek üzere..

One thought on “Spirited Away ^^ yine hayranlık, yine şaşkınlık!!

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

