Friends ^^ en komiği :)

ne zamandır yazmak istiyorum ama bir türlü fırsatını bulamadım… bu sefer başaracağım ama.. eminim bunu okuyan bir çok kişinin bu diziden haberi vardır.. Dünyanın belki de gelmiş geçmiş en çok izlenen dizisi çünkü.. ve bunu da tam anlamıyla hakediyor..bu diziyi farketmem aslında biraz geç oldu.. çünkü dizi 1994 yapımı ve tam on sezon sürmüş.. yani aslında dizi yayınlanmaya başladığında ben henüz kendimi bilecek yaşta değildim :) her neyse; bu sene oda arkadaşlarımdan Bema sağolsun Friends’in tüm sezonlarını almış gelmiş.. her akşam işten gelince açıp kah kah gülüyor.. tabi bir süre sonra merakım had safhaya ulaştı.. ama kendimi kaybedene kadar oldukça uzun bir süre dayandım.. on sezonluk bu dizi yaklaşık ikiyüzelli bölüm.. fakat bölüm başı yaklaşık yirmi dakika olduğundan, bölümleri peşpeşe sıralamaktan kendimi alamadım.. ve kısa bir süre içinde bitiverdi.. hatta bittiği için o kadar üzüldüm ki ağladım bile :) başladıktan sonra kendimi almam mümkün olmadı yani..

adından anlaşılabileceği gibi altı iyi arkadaş üzerine kurulu.. karakterlerin hepsi birbirinde komik.. izlerken hepsini ayrı bir sevdim, kendimden bir şeyler buldum.. hatta onlarla o kadar içli dışlı oldum ki kendimi onlardan biri gibi hissettim.. tabi diziyi odada ki üç kişi birlikte izleyince friends’in her anı bizim yaşamımıza da dahil oldu..

biz de kimi zaman Ross gibi küstük, Phoebe gibi güldük.. her bölüm ayrı güzeldi..hatta ara sıra açıp izlediğimiz bile oluyor şimdiden..  aramızda onları özlediğimizi bile konuşur olduk.. anlayacağınız bu dizi bizi yoldan çıkardı resmen..

onların hikayelerine gülmemeniz imkansız.. özellikle ördek ve cicivli bölümlere bitiyorum.. her sahne de ayrı bir komiklik.. mimikler, hikayeler.. bundan daha iyi bir sitcom çekilebileceğini sanmıyorum.. keşke çekilse de biz de izlesek ama imkansız..

şu an saat sabahın altısı ve kuvvetli bir lodos var.. ayrıca kedim dışarı çıktı ve hala gelmedi:( ve ben daha başka ne yazsam bilmiyorum aslında.. Friends anlatılmaz yaşanır arkadaşlar.. mutlaka ama mutlaka izleyin..

One thought on “Friends ^^ en komiği :)

  1. dünya televizyon tarihinde böyle bir şey yok kesinlikle. friends arkadaşın da bahsettiği gibi anlatılmaz yaşanır… izleyin ve hayatınızdaki en güzel bir kaç şeyden birisini yapın.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

