Three dads one mom ^^ ilaç gibi geldi

bugün size eğlenceli bir Kore dizisinden bahsetmek istiyorum..geldiğimden beri izlediğim dördüncü dizi olmaya hak kazandı kendisi.. ama bu öyle kolay kolmadı, baya  kararsız aldım başlarda ne seyrediceğime.. ama ağlak bir şey izlememeye kararlıydım.. çünkü ilk üçü hep üzücü dizilerdi, en son izlediğim “Sang Doo, Let’s go to school” öldürücü darbeyi indirince, bende artık dayanacak güç kalmadı ve bir komedi arayışına girdim..

sağolsun bu dizi bana çok iyi geldi.. konusundan bahsetmek istemiyorum ama size oforinin yazısını tavsiye ederim çok açıklayıcı ve eğlenceli olmuş zaten.. ben sadece görüşlerimi sıralayayım.. oldukça eğlencelli bir dizi, rahat bir havada ilerliyor özellikle ilk bölümleri çok komik..sonlara doğru komedi öğesini biraz unutup aşka meşke biraz fazla yönelmişlerdi sanki ama yine de çok sevdim.. babaların hepsi birbirinden tatlı..

çocukluklarından beri araları çok iyi olan bu üç arkadaş aynı evde yaşamalarına rağmen, karakterleri birbirinden oldukça farklı.. özellikle en soldaki öyle bir cimri ki inanamıyorsunuz.. cimrilik yaptığı ve özellikle armut soyduğu sahnelere bayıldım.. sağda ki ise polis, aralarında en duygusal olanı.. polis olmasına rağmen ağlamaktan bir an bile çekinmiyor, neye üzülse salıveriyor gözyaşlarını.. aralarında en çapkın olanı da ortada ki karikatürist, bir hovarda bir hovarda beyimiz aynı anda bir çok kızı parmağında oynatıyor o küçük görüntüsüyle..

bu üç arkadaş başlarda oldukça keyiflerine düşkün olsalar da hepsinin karakteri oldukça iyi aslında.. cimri bile kendini sevdiriyor yani.. hele o bebek var ya o bebek çıldırdım sevebilmek için.. öyle şirindi ki:)

bir de şef var tabi.. anne ile şefin sahneleri de oldukça eğlenceli.. yazık oldu diyebiliyorum sadece..

annemiz de öyle şirin ve iyi ki herkesi kendine hayran bırakıyor.. elde değil yani böyle birini sevmemek.. eğlenceli bir şeyler arıyorsanız iyi bir seçim.. keyfini çıkarın..

3 thoughts on “Three dads one mom ^^ ilaç gibi geldi

  1. Bu dizi ile ilgili iki şey güzel. Biri dizinin kendi ^^ Cidden tüm bölümleri 2 günde izleyip bitirdim. Eheuheu ^^ Gerçekten çok lezzetli bir diziydi.

    İkincisi Kim Yu-jin ^^ Bu konuda birşeyler söylemek istemiyorum. Azımı açarsam içime bastırdığım temel içgüdüler ortaya çıkacak diye korkuyorum ehueeheueh ^^

    • evet ben de çok eğlenerek izledim.. ama son kısım yine çok havadaydı.. daha iyi bir son olabilirdi diyorum her zmn ki gibi..
      Kim Yu Jin’i bende beğenirim çok şirin bir görüntüsü var .. ama sanki hep şirin karakteri oynatıyorlarmış gibime geliyor.. aslında pek fazla izlemedim kendisini ama afişlerden falan öyle geldi işte..

  2. Walla 3 dizisini izledim, hepsinde şirin ve masum rolündeydi. Ne şeker şey felan diyordum.

    Ne zaman ki, Romantic Island filminde havuza inmek için kot şortu çıkardı… Benim adıma masumluğu da çıkarıp atmış oldu. “Way anasını… Bildiğin kadınmış len bu !” dedim eheuhueh ^^ Hem de baya… Neyse heuehuhe ^^ Temel içgüdülerimi tekrar bastırayım ben. Güzel güzel, masum iyi bir kız kendileri, çok severek izliyoruz ^^

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

