will it snow at christmas?^^That person of that time

sonunda izlemeye başladım.. hatta bitmesine az kaldı.. dizinin müzikleri çok güzel.. dördüncü bölümde çalan şarkıyı çok beğendim ve sözlerini paylaşmak istedim.. buradan indirebilirsiniz.. videosunu koymak istedim ama onları izledikten sonra beğeneceğiniz varsa da beğenmezsiniz diye düşündüm :) ama verdiğim linkteki hali iyi.. sanırım oldukça eski bir şarkı.. uzunca bir üsre dinleyecekmişim gibi görünüyor dinlediğimden beri mırıldanıyorum zaten.. ama tabi bu biraz da dizinin havasından dolayı..

Yağmur yağdığında o insanı düşünüyorum.. Asla çok konuşmayan o insanı.. Aşk acısı çeken insanı.. Gideni unutmamak için ağlayan insanı..

Bir gün bir arabanın içinde bana sordu: “Dünyada en kederli şey nedir?

“Aşktan daha kederli olan şeyin sevgi olduğunu duydum”.. O zaman kafasını sallayan o insanı..

Yalnız, dağınık bir odada; bana gitar çalan, beni avutan, o yufka yürekli insanı sevdim..

Elveda bile demeyen o insan şimdi mutlu mu merak ediyorum.. Bir an olsun beni düşünür mü?

Hala özlediğim o insan, şu an unutmam gereken o insan..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

