Will it Snow for Christmas?? ^^

wisac

geçen sefer geldiğimde altyazıları henüz tamamlanmadığından seyretmek kısmet olmamıştı.. tabi gelir gelmez ilk baktığım altyazıların durumu oldu.. baktım hepsi tamam başladım bende.. ve gitmeden iki saat önce bitirebildim sonunda.. umarım otobüsü kaçırmadan yazımı tamamlayabilirim..

yine Lee Kyung Hee’nin senaristliğini üstlendiği bir dizi.. diziyi izlemeye iten en büyük sebepte bu zaten beni.. fakat yine umduğumu bulamadım açıkçası.. her seferinde bir ‘Sorry, I love you’ aradığımdan belki.. aslında bir daha öylesini beklemekte boş bir umut sanırım..aslında bu dizide baya iyi.. oyuncuların hepsini ilk defa izlediğimi söylemeliyim.. ama hepsi göz doldurdu.. zaten 16 bölümlük bir dizi fazla uzun değil ama olaylar biraz fazla dallanıp budaklandı bu kez, sonu ile ilgili düşüncelerim en başından belliydi benim.. ve ilk defa beklemediğim bir son yazmış Lee Kyung Hee.. olaylar onca karışıp düğüm haline geldiğinden.. son sahneyi izleyene kadar inanamadım böyle bitebileciğne..

yan karakterler de oldukça anlayışlıydı bu kez sinir krizine sebep olmadılar.. beni an çok sinir eden aileleri oldu özellikle de kızın annesi.. en zoru oydu.. gereksiz davranışlar sergileyip durdu.. neyse ondan uzun uzun bahsedip sinirlenmek istemiyorum yine..

genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim, daha iyi olabilirdi evet ama yine de izlettirdi kendisini.. ve dizi oldukça uzun bir süreç içeriyor.. sürekli altta çıkan üç yıl sonra, beş yıl sonra, bir yıl sonra yazıları; bir süre sonra beni sinirlendirmeye başladı.. sonunda bastonla yürüdüklerini falan göreceğim sandım..

neyse ki katlanılabilir bir sona sahipti.. normalde olsa şaşırmazdım bu sona ama Lee Kyung Hee söz kousu olunca bu son büyük bir adım olmuş.. anlaşılan O’da değişmeye başladı :) ost’larını ise çok beğendiğimi daha önce söylemiştim.. sevdim ben..

Reklamlar

6 thoughts on “Will it Snow for Christmas?? ^^

  1. yaa ben du diziye basladim, basi güzeldi aslinda farkliydi sonra bi türlü ilerlemedi. Asil kiz ile asil oglan birbirine bakti durdu kimse bisi demedi, salak kiz onu ortada biraktigi halde ex askina döndü durdu…
    Baktim bu dizinin ilerleyecegi yok bir daha Bad Love faciasini (ii baslayip ne yazik i bi türlü ilerlemeyen baska bir dizi) yasamamak icin biraktim diziyi napim.

  2. çok merak ediyordum bu diziyi, gerçi yazın pek teşvik edici değil :) aslında bu yılın farklı dizilerinden gibiydi ama reytingleri pek iyi değilmiş galiba.

    • yok ya kötü de değil aslında.. sıradan sadece, ilk sırada izlenmesi gereken bir şey değil ama izlenebilitesi de var.. baya çelişkili oldu sanırım :)

  3. dizinin bana göre olan sonu gayet güzel di,ama gerçek sonda en azından mutlu bitmiş katkınızdan dolayı teşekkürler

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: