Lee Hong Ki ^^ çok şirin :)

uzun zamandır güncelleme yapamadım.. bugün dolanırken de bu resme rastladım Lee Hong Ki’yi You’re Beautiful’da ki Jeremy rolünden tanıyorum ama aslında kendisi F. T İsland grubunun solisti.. sesi de çok güzel bence.. kore müzik gruplarıyla pek ilgim yok; fakat bu grup ilgimi çekti.. video klipleri ve şarkıları da çok güzel.. her şeyi sevdim işte sonuç olarak.. şirinlik sırasında da açık ara önde benim listemde.. yeni şeyler izleyene kadar oyalanıyorum işte.. umarım bu resim sizi de birazcık olsun oyalar :)

5 thoughts on “Lee Hong Ki ^^ çok şirin :)

  1. Hemde nasıl şirin :D Özellikle saçları böyleyken :D Siyah renkli halide çok yakışıo kendisine :D Amma velakin you’re beautiful da sonradan saç şekline acayip bi stil vermişlerdi. Bi cinsti. O hali iğrençti ( Biras abartı oldu ama hakkaten kötü bi stildi :) ). Şimdi yalan söylemiyim :D

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

