F.T Island ^^

F.T island’ı ne kadar beğendiğimi yazmıştım en son.. gitgide daha da bağlandım sanki.. ne zaman nete girsem hemen videolarını izlemeye, şarkılarını dinlemeye başlıyorum.. en çok da bu şarkıyı sevdim herhalde..

HASTA AŞK

Ne zaman seni özlesem, gözlerimi kapatıyorum ve seni daha iyi görüyorum
unutmayı ve silmeyi deniyorum, ama daha fazla hatırlıyorum.
kendime yalan söylediğimi düşünüyorum geri dönmeni istiyorum
asla geri döneceğini söylemedi ama her şeye rağmen seni bekliyorum

onu sevmenin günahı çok fazla, seni sevmenin günahı çok
senden dolayı, ve günahtan dolayı, ben beklemekten hastayım
günahım seni çok fazla sevmek, günahım seni çok özlemek
senden dolayı, ve günahtan dolayı, acı ile ağlıyorum…bunun gibi

kendime yalan söylediğimi düşünüyorum geri dönmeni istiyorum
asla geri döneceğini söylemedi ama her şeye rağmen seni bekliyorum

onu sevmenin günahı çok fazla, seni sevmenin günahı çok
senden dolayı, ve günahtan dolayı, ben beklemekten hastayım
günahım seni çok fazla sevmek, günahım seni çok özlemek
senden dolayı, ve günahtan dolayı, acı ile ağlıyorum…bunun gibi…

hızlıca dağılıyorum, ama unutmak zor
bu aşk acılı,ağrılı ve ben yalnızlığıma acıyorum

benden uzakta terk etmek zorundamıydın?
benden uzakta terk etmek zorundamıydın?
sevdiğini ve bütün hayatım olduğunu zanneddim ama sen beni unuttun şimdi kalpsiz bir insan gibisin.
sevdiğini ve her şeyim olduğunu zanneddim ama şimdi beni unutarak yaşıyorsun

bütün hayatımla beraber onu seviyorum
o sadece bana ayrılık ve gözyaşı verdi
yalnızlığıma acıdığım halde seviyorum

günahım seni çok fazla sevmek, günahım seni çok özlemek
senden dolayı, ve günahtan dolayı, acı ile ağlıyorum…bunun gibi…

sözler korea-fans’tan alıntıdır

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

