ne izlemek gerek ¿¿

bir süredir buralarla gerektiği gibi ilgilenemdiğimi biliyorum..ama yapıcak bişi yok..

keyifli şeylere haddinden fazla zaman ayrıran biri olarak

bundan iyisi şamda kayısı bana :)

ee bu yazıyı yazma sebebime gelirsek günah çıkarmak değil tabi ki..

uzun bir süre sonra sonunda yarın eve gidebileceğim..

son vizem yarın..

böylece yeni yeni dizilere, filmlere atabilirim artık kendimi:)

tavsiye istiyorum bende sizden ..

en çok sevdiğiniz diziler¿

ölmeden izlenmesi gerekenler¿¿

blogger arkadaşalardan bir çok tavsiye almıştım ama

yazdığım kağıdı öyle iyi saklamışım ki bulamıyorum :(

özellikle romantik-dram türündeki dizileri yazarsanız ayrı bir makbule geçer..

malum iyilerine pek sık rastlanmıyor..

aklımda bir kaç tane var

verdiğiniz fikirlere göre yarın akşam indirmeye başlayabilirim umarım..

çok çok tavsiye istiyorum.. lütfen!!

not: görselin yazıyla bi alakası  yok sadece sevmiştim..

10 thoughts on “ne izlemek gerek ¿¿

  1. Ahhhh canımmm yaaa…. Demek kaybettin sana yazzdığımız dizi listesini. O zaman ben sana izlediğim ve çok beğendiğim dizi ve filmleri yazayım. İzlediklerini es geçersin ;)

    DİZİLER:
    -9 End 2 Outs (2007) – Komedi accık dram
    -Lady Castle (2009) – ağırlıklı komedi
    -Sweet 18 – %99 komedi
    -Hana Yori Dango – Japonya’nın Boys Over Flowers’ı şiddetle tavsiye ederim.
    -Bad Couple (2007) – az komedi bol bol dram (itiraf ediyorum ben bu diziyi islerken ağladım)
    -Lovers (2006) – Şu ara tekrar izliyorum. Mafyalar, aşklar, bol tesadüflü hafif dramlı bir dizi.
    -My Name Is Kim Sam-sun (2005) Pastamızda bol krema yerine AŞK var ;)
    -Brilliant Legacy yada Shining Inheritance (2009) özellikle bunu izlemeni tavsiye ederim. henüz geçen ay izledim ve bayılım. dizi hakkında final bölümü efsanedir. istatiklere göre finalinin yayınlandığı gün Kore’nin yaklaşık olarak %75 diziyi izlemiş.
    -Que Sera Sera (2007) hanüz bitirmedim son 4 bölümdeyim ama burada tavsiye etmeme en değil bu durum. izleme listene almalısın mutlaka. ;)

    FİLMLER:
    -Innocent Steps (2005) – dram-aşk ve bol bol dans
    -He Was Cool (2004) – güzel komedi-dram-hafif romantik bir film
    -100 Days with Mr. Arrogant (2004) bol komedi izlemelisin
    -Seducing Mr. Perfect (2006) baştan çıkarmaya başka bir bakış
    -Too Beautiful to Lie (2004) yalan söylemenin sanatını öğrenmek için tavsiye edilir
    -Mulan (2009) Çin ABD yapımı müthiç bir film. çince başta kassada harika bir film için çekilir.

    Sana şimdik bunları tavsiye ediyorum. Elimdekiler bu kadar :)

    • saol cnm ya çok yardımcı bir liste oldu çoğunu izlemedim.. lovers’ı indirmeye başladım şimdi.. sonra da tavsiyelere göre devam edicem bakalım :)

  2. Aslında ben bu yazını başkaları önce yorum yapsın diye beklettim. Hemen atlamayayım dedim :) Bence ruh halinle alakalı filmler seç. Bir de ne kadar boş vaktin var o da önemli. Kore olması şart mı? Ben sana mesala Grey Gardenso öneririm çok enteresan buldum o filmi. İzlemek istediğim 500 Days of Summer var Gong Yoo bu filmde oynamayı çok istermiş :) Sonraaa Personal Taste dizisi var Lee Min HOO’nun devam ediyor. Çok var aslında ama dur ben biraz daha düşüneyim bakınayım sağa sola döneri sana yine :)

    • zorla da olsa tavsiye aldım sonunda :) 10 günüm var 3 dizi bir kaç film rahat sığar diye düşünüyorum biraz psikopata bağlayacağım anlayacağın..

  3. Unutmuşum eklemeyi Pasta dizisini de izleyebilirsin. Ancak diziyi izlemek kilo problemi yapıyor. Çünkü her bölümden sonra insanın canı deli gibi makarna istiyor. Güzel bir aşçılık dizisi İtalyan lokantasında makarna ustaları sos olarak AŞK ekliyorlar makarnalara :)

  4. nilü hatırlarsan özellikle bir diziden bahsetmişdim- thank you -dizisi ne ararsan var anacığım gülmekmi,ağlamakmı,aşkmı bilimumu hepsi mevcut şu an 3.bölümü verildi şiddetle tavsiye ediyorum.ing altyazılı izledim şu an tr alyazılı verilmeye yeni başlandı şimdiden iyi seyirler .not- nilü la fea ,nefertitihome inşallah en yakın zamanda tekrar buluşup ramen hüpürtetiriz.

    • saol cnm.. thank you’yu izlemeyi bende düşünüyorum ama ing. altyazılı fazla idare edemem.. en iyisi tüm altyazıların çıkmasını beklemek :(

  5. -brillant legacy ya da Shining Inheritance mükkemmel bir dizi içinde ne ararsan var ve açıkçası diğer kore dizilerine oranla görüntü-renk çağrışımı mükkemmel oluşturulmuş.
    -the bow kim ki-duk’un bir filmi başkaca bir yoruma gerek yok zaten de. daha çok aşk ve dram arasında gidip geliyor
    -dünyanın orta yerinde aşk için ağlıyorum (crying love in the center of the world)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

