Basic House ♥ YoonEunHye & KimHyunJoong

ilk önce sevinçle duyururum ki Boys Over Flowers’a başladım bugün ve beşinci bölüme geldim.. şimdilik çok ama çok beğendiğimi söyleyeyim ilerde n’olur bilemem..

sonra her zaman ki gibi öle saf saf dolaşıyodum.. gecenin bir yarısı..sonra bu çekimlerle karşılaştım.. kore dramaları ile ufaktan ilgilenen herkesin tanıdığı biri olan Yoon Eun Hye’nin Basic House katalog çekimlerinden biri..

ama beni asıl şaşırtan yanında ki Kim Hyun Joong.. Boys over Flowers’a başlamıştım ya işte bu çocuk orda oynuyor ve saçları sarıya yakın bir kahve gibi bir şey.. saçlarının rengini koyultsa baya ii olur diye düşünmüştüm.. sanırım haklıydım.. çünkü bu resimlerde en az on kere daha ii o halinden :)

tanıyamadım ben, zira aradım taradım da öle anladım o olduğunu.. saç insanı çok değiştiriyor hakikaten ya..

nyse canınızı sıktım.. bu arada önceki postta çok beğendiğim bi so ji resmi var.. sırf bu yüzden yeni post yapasım gelmemişti.. bunu itiraf ediyorum ve kaçıyorum..

p.s: so ji’nin oynadığı klibin 35 sn lik videosu 45 saniyeye yükselmştir.. bakınız hemen alttaki post :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

