Lovers ^^ öyle böyle..

inanın bu postu hiç yazasım yok.. çünkü hemen lattaki BOF postunun da bu blogun sayfalarına karışıp gitmesini hiç istemiyorum hep gözümün önünde olsun :) aslında bu diziyi Boys over Flowers’tan önce izledim.. izlemeden önce iyi olduğu ile ilgili bir çok yorum okumuştum aslında.. bilmiyorum belki de bu beklentilerimin yüksek olmasına sebep oldu.. bir doktor ve bir gangsterin aşkını konu alıyor dizi ve bu ikili çerçevesinde ilerliyor..

yirmi bölümlük bir dizi fakat bitirene kadar canım çıktı diyebilirim.. sanırım bundan sonra Boys over Flowers izleyip, bu yazıyı yazdığım için; olduğundan daha kötü bir şekilde anımsıyorum.. yani izlerken sıkıldım ama sıkntıdan da patlamış değilim..

aksiyon dolu sahnelerin de katkısı ile heyecanlı bölümler de oldukça fazla.. başroldeki erkek oyuncuyu daha önce Freeze isimli bir mini dizide seyretmiştim..o dizi öldüresiye sıkıcıydı.. belki de bu yüzden pek kanım kaynamadı.. ama başrol kızı annem pek sevmesede ben şirin buldum..

çiftimizin etrafındaki diğer karakterler de olayı biraz süslemiş.. gangsterin adamları ise bence olaya en çok renk katan kişiler.. birbirlerine olan bağlılıkları oldukça güzeldi.. bu arada gangsterler ama iyi gangster bizimkiler.. tamam kötülük yapıyorlar tabi ki ama hani durup dururken değil gibi.. kötünün iyisi anlayacağınız :)

biliyorum biraz kıytırık ve kararsız bir post oldu bu ama içimden daha fazlasını yapmak gelmedi.. bu kadar kötülediğime bakmayın siz.. beğenmedim demeye de dilim varmıyor açıkçası.. tamam sıkıldım ettim ama daha kötülerini izlemiştim.. ben sadece bundan önce izlenmesi gereken daha bir çok dizi olduğunu düşünüyorum.. türünün vasat örneklerinden.. tüm seçenekleri tükettiyseniz bir göz atın.. zira beğenenlerde fazlasıyla mevcut..

2 thoughts on “Lovers ^^ öyle böyle..

  1. Sıkıcı sahneleri olduğu doğru, hele o Türk filmlerine taş çıkartacak uzun uzun bakışmaları yokmu delirtti beni ama ben beğendim. İzlenir yani :D

  2. La Fea’ya katiliyorum öyle cok güzel bir dizi degil ama iyidi bence yine zirf Lee Seo Jin icin seyredilir :)) Kizin sürekli Kang jae’nin pesinden kosmasina gicik oldum, Kang Jae’ninde esas kiza asik olmasi bayaaa bi sürdü basta sadece kullaniyo gibiydi

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

