Closer to Heaven ^^ cennetin eşiğinde

 aslında bu filme şöyle açıklayıcı uzun bir yazı yazmıştım.. fakat bu yurt interneti yine gıcıkllığını yaptı ve hepsi kaybolup gitti.. tabi benim bu sinirle yazma hevesim falan kaçtı.. neyse kısaca şöyle bir şeyler yazmıştım:

Kim Myung Min ve Ha Ji Won’un başrollerinde oynadığı bu 2009 yapımı film oldukça duygusal ve insanın içine oturan türden..aslnda Ha Ji Won benim kara listemde yer alan koreli oyunculardan biri hatta belki en tepesinde.. daha önce bir dizi ve filmde izlemiş ve bünyemde bulundurduğum sinir olma potansiyelimin büyük bir ksımını ona yönlendirmiştim.. fakat bu filmdeki karakteri ona tam oturmuş bence.. diğerlerindeki o yapmacık ve şımarık tavrını ortadan kaldırmış ve izlenebilecek bir hale gelmiş.. bundan sonra sadece bu tür yapımlarda oynamalı bana kalırsa.. (yani bu film sayesinde aramızdaki buzların birazını kırdım Ji Won a haberin olsun.. böyle güzel işler yaparsan belki senin için bir şeyle ayarlayabilirim:) )

Kim Myung Min zaten Beethoven Virus’teki mükemmel oyunculuğu ile gönlüme taht kurmuş idi.. bu filmle yerini perçinledi.. ama onu bu halde görmek gerçekten üzücü, Beethoven Virus’teki halini aramadım desem yalan olur.. çok çok güzel ve ağlatan bir film.. en çok kızın arkasını döner dönmez ağlamaya başlamasına yandı içim.. her karesinde halime şükrettim, izlenmesi gereken bir kore yapımı..

One thought on “Closer to Heaven ^^ cennetin eşiğinde

  1. Bu filmi izlemeyenlere şiddetle izlemelerini tavsiye ediyorum. Her yönüyle kaliteli. Kaçırılmaması gereken bir film.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

