The Case of Itaewon Homicide ^^

The Case of Itaewon Homicide

uzun zamandır aklımın bir köşesinde bulunanlardan biri yine.. baş rolünde de en sevdiklerimizden biri var Jang Geun Suk.. aslında listemde bulunmasının başlı başına sebebi zaten.. yoksa konusunu merak ettiğimden falan değil.. zira konusunu bile okumamıştım.. ama okusaymışım hakikaten meraklanırmışım.. filmi izlememe rağmen merakım da geçmiş deil açıkçası daha da bi meraklandım hatta..

işte sonra gecelerden bir gece başladım bu filmi izlemeye..  yeni sayılabilecek bu film -2009 yapımı- gerçek bir hikayeye dayanıyor.. bir cafenin tuvaletinde işlenmiş ve faili belli olmayan cinayetin gizemini çözmeye çalışan bir savcı..

ayrıntıya girmek istemiyorum .. oldukça ilginç bir film.. hızlı olmasa da durağan değil ve her an merak içinde ilerliyor.. ayrıca o şirin suratlı Geun Suk’umuz u nasıl gıcık birine dönüştürmüşler inanamazsınız.. acayip bakışlar, değişik mimikler falan.. şeytan diyor “al o saçları tek tek yol”  ki bunları ben söylüyorum bir geun suk hastası olarak.. rolünün hakkını vermiş anlayacağınız.. bu rol sayesinde yakışıklı-şirin çocuk tipinden çıkabileceğini de ispatlamış oldu bana göre.. iş o suratının tatlılığında değilmiş demek ki :)

fakat o kadar gıcık bir şekilde bitiyor ki sinirden uyuyamadım desem yeridir.. bir de gerçek ya iyice sinir oldum.. ‘amaaan film sonuçta!’ deyip geçemiyor da insan.. neyse bir gün sonucunu öğrenen olursa bana da bildirsin lütfen..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

