Coffee House ^^ harkulade dizi müziği

anlaşılan Koreliler benzer diziler yapmaktan vazgeçmeyecekler.. bu çok iyi bir haber benim için.. çünkü benimde izlemekten vazgeçmeye niyetim yok..

Park Si Yeon’lu güzel bir de klip çekmişler müziği için.. uzun zaman oldu galiba ama gelmişken koymak istedim..

diziyide merakla bekliyorum.. oyuncuları gerçekten baya iyi.. malum başrolde Kang Ji Hwan var..

:)(:

One thought on “Coffee House ^^ harkulade dizi müziği

  1. çok güzel bir diziydi. severek izledim. bu müzikte diğer müzikleride çok güzeldi. paylaşım için teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

