izlemem gereken iki film ^^

vizyonda olan bi iki filmi izlemek için sabırsızlanıyorum.. ama ne zaman bi film için çıldırsam izlemem bir kaç ay sürüyor.. bu hafta finallerim başlıyor.. anlayacağınız bu filmler de benim için başka bir bahara kalacak..pers prensi: zamanın kumları ; çocukken az oynamazdım bu oyunu.. yine olsa yine oynarım herhalde.. başrolde Jake Gyllenhaal’ın olması da ayrı bir güzel olmuş.. rolüne yakıştığına eminim.. ne oyundu bee… iksiri içerdin zehir çıkardı; adamın yıkılışı hala gözümün önünde.. iyi oldu bu film..

Robin Hood ; Russell Crowe ve hayranı olduğum Cate Blanchett.. daha iyisi olamazdı.. uzun zamndır metro istasyonlarında gözüme kestirdiğim afişler daha da sabırsızlanmama sebep oluyor..

One thought on “izlemem gereken iki film ^^

  1. bir kaç saat önce izlemeye nail oldum.Standart robinhood filmlerinin dışına çıkılıp gerçek dünyayla birleştirmişler 1100 yılında galiba İngilteresinde geçiyor eğer izlersen filmin sonunda güzel hikayede biraz hayal kırıklığına uğruyorum ama neden olduğunu sen izledikten sonra açıklayabilirim ( çocuklarla ilgili )… :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

