Gummy ^^ Gummy kim ya… burda Kim Hyun Joong’dan bahsediyoruz..

bu dünyada yasaklanması gereken bir çok şey var ama benim için ilk sırada olan şey şu çocuğun gülüşü.. lütfen biri bunun gülmesini yasaklasın ya.. çok sevaba girer valla.. ayıp ya bu kadar da olunmaz ki.. iyice sinirlerim tepeme çıkıyo valla gördükçe.. şu videoya bir bakın ya.. insan değil bu başka bir şey..

Kim Hyun Joong klibin başrolünde yine döktürüyor görüldüğü üzere.. harika bir klip olmuş.. Kim Hyun Joong’dan SS501’i bırakıp böyle işlere ağırlık vermesini isityorum.. hatta bunun için kızlar yurdunda imza bile toplamaya gönüllüyüm..  o kara kuru haline bir türlü ısınamadım ben yaa.. diğer çocuklarda açmıyo beni.. sevenide çok ama ben sevemedim işte.. neyse ya Kim Hyun Joong ya hep ortalarda olsun özletmesin… ya da kendini unuttursun gitsin.. benim sinirimi altüst etmesin..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

