soul special ^^ bu da ne böyle..

sonunda yaz tatili benim içinde başladı.. tabi ilk iş olarak Kore dizilerinin başına geçtim ve en hızlı ne olacaksa onu indiriverdim.. ilk olarak karşıma çıkan bu minicik dizi 5er dakikalık 12 bölümden oluşuyor.. baş rollerinde Coffee Prince’ten tanıdığımız Kim Dong Wook bir de Han Hyo Joo var ki ben onu tanımam.. ardından ise K. Will geliyor ki kendisi benim en sevdiğim ve bıkmadan dinlediğim bir ost olan Dream adlı şarkıyı söylerdi oradan biliyorum.. hani A love to kill’in Ost’u vardı ya o işte..

dizinin konusundan ise bahsetmek isterdim ama ve lakin adam gibi anlatmaya değecek bir konu yok bence.. hoplaya zıplaya gidiyor dizi zaten bir solukta geçiyor.. n’olduğunu ne bittiği anlaşılıyor ama pek de tat vermedi bana.. müzikler güzel ama öyle ahım şahım değil..
zaten araba reklamı olarak çekildiğinden konu pek önemsenmemiş.. hee bide arabanın ruhu varmış kafasına göre kapıları açıp kapıyor falan.. ne alaka olayla neden böyle bişi katmışlar anlamadım.. gereksiz olmuş.. izlemeye değecek bir şey değildi bana göre zaman kaybıydı.. en çok bölümlerin ismini beğendim ben.. başka da bir şey yok işte.. bitti.. kıt..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

