kimi ni todoke ^^ sana ulaşmak..

uzun zamandır anime izleyemiyordum.. en sonunda kuzenim melike ile oturduk indirdik binbir zorlukla ve başladık 25 bölümlük bu animeyi izlemeye.. bu tabi yaklaşık 2 ay önceydi.. aslında bahsetmeyi düşünmüyordum kendisinden ama bu aralar o kadar sık karşıma çıkıyor ki bloglarda, bahsetmem gerektiğini düşündüm..

hatta filmi çekilicekmiş yakında, eymasar söyledi :) genel olarak okuduğum bütün yorumlar pozitif yöne yazılmış beğenmedim diyen göremedim bi türlü.. bu da beni yazmaya iten asıl sebep işte.. çünkü ne kadar 25 bölümü izlemiş olsam da beni hiç ama hiç tatmin etmedi..

lisede geçen bu anime romantik-komedi türünde.. Sawako isimli bi kızın etrafında dönüyor olay.. asıl konu Sawako’nun yapısı.. ne kadar arkadaş canlısı olsa da, o kadar çekingen ki liseye kadar gerçek anlamda tek bir arkadaşı bile olmamış.. hata çevresinde ki herkes onu kötü şansa getirdiğine ve ruhlarla konuştuğuna inanıyor.. aynı sınıfta okuduğu Kazehaya ise onun tam tersi karakterde oldukça popüler olan bir öğrenci.. fakat buna rağmen oldukça mütevazi ve sevecen.. nasıl olmuşsa olmuş ve Kazehaya Sawako’ya ilgi duyuyor..zamanla Kazehaya’nın yardımları ile Sawako insan içine çıkmaya başlıyor.. ve yeni arkadaşlar ediniyor.. allahtan şu arkadaşalr var etrafta, onlar olmazsa çekilmez zaten olay.. arkadaş takımı eğlenceli ve ortada normal insanlar olduğunu görmek kabak tadını gidermede oldukça etkili..  tüm konu bu çevrede geçiyor.. Sawako’nun ruh halini yakından inceleme imkanı buluyoruz.. falan feşmekan..şimdi asıl konuya gelelim ben niye beğenmedim.. bir kere kız o kadar saf ki ıykkk dememe  sebep oldu bir süre sonra.. komik ve eğlenceli kısımlar var tamam çöpe atamam tüm bunları ama şöyle uzaklaşıp geriye bir baktığımda ben de pek de olumlu bir intiba bırakmadı.. seveni çok orası ayrı ama sevmedim ben.. çizimler harika her zaman ki gibi laf yok.. ama bide öyle bir sonu var ki “bu kadar mı?” dememize sebep oldu.. bu son zaten tüm pozitif hislerimi bir anda yok ediverdi.. işte böyle.. izleyen izlesin seven sevsin…

2 thoughts on “kimi ni todoke ^^ sana ulaşmak..

  1. ben bu animeye bayılanlardanım, zamanında bir yazı da yazmıştm zaten. aslında yanlış ifade ettim, ben daha çok mangasına bayılıyorum. animesini sonbahar gibi başlar başlamaz takip etmeye başladım ama sonradan (meraktan) mangaya geçtim. animenin sonu tatmin etmiyor, bu yüzden animeyi sevenler kadar sevmeyenler de çok senin gibi. bunun nedeni animenin mangadaki herşeyi anlatmaması. mangada çoktan birbirlerine açıldılar, kavuştular vs. anime oralara yetişemedi. ben de en azından 2. sezon bekliyorum bu yüzden, ama filmi gelecek eylülde bakalım :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

