pasta ^^ yeniden yap!

dün gece muradıma erdim ve merak ettiğim bir diziyi bitirdim.. görecek günlerim varmış daha:) uzun zamandır dizilerimden ayrı olduğum için öyle bedbahttım ki.. fena halde bağımlıyım yaa.. izlemek sanki nefes alabilmek gibi oldu.. uzak kalınca hep kavuşacağım günün hayalini kurup duruyorum.. eve dönünce neler izlesem diye notlar tutuyorum.. fena halde tutkunuyum.. üşüttüm galiba..

bu dizi de uzun zamandır ilgimi çekiyordu ve aldığım tavsiyeler üzerine eve adımımı atar atmaz başladım indirmeye.. koltuğu da tv’nin önüne çekip boncuk gibi dizilmek suretiyle ailecek başladık izlemeye..

hikaye bir italyan restaurantının mutfağında geçiyor.. (wuu haaha bunu hiç tahmin etmemiştiniz dimi..) yeni şef ile eski çömezin etrafında dönen bu hikaye mutfak maceralarını da ayrıntıları ile gözler önüne sunuyor..pek fazla spolier vermeyi düşünmüyorum … duymak istiyorsanız buyrun LaFea anlatsın.. ben görüş bildirip sevdiğim görüntüleri koyup çekilmeyi planlıyorum çünkü..

şef ve çömezimizin tanışma hikayesi o kadar eğlenceli ki.. ve şefin halleri.. bu tavrını görmemiş olsak ilerde şefe ısınmak pek kolay olmazdı herhalde.. ama ilk sahnesinde gönlümüzü çeliveriyor.. ilerde ne kadar gıcıklık yaparsa yapsın ondan soğumak mümkün değil artık..

ve bir çok kore dizisinin aksine günlerce süründüren yanlış anlaşılmalar yok bu dizide.. kırgınlıklar kolayca çözülüveriyor.. gurur gurur diye ömrümüzden ömür götürmüyorlar.. her şey biraz daha gerçeğe yakın.. bu da sıkılmdan huzur içinde bir seyir hali oluşturuyor..

yan karakterlerde oldukça sempatik.. yalana dolana bulaşan, arkadan iş çeviren, çiftimiz ayırmak için binbir takla atan yok.. hele esas kızı seven patronun üç yıl boyunca kızın dolabına bıraktığı kaktüs resimleri o kadar tatlı ki.. tabi şimdi bundan bahsedince hemen kendi kaktüsüm geldi aklıma.. geçen gün yerde yuvarlanmıştı da pek keyfi yok :(

tüm bayan şeflerin idolü olan bu güzellik, şefin eski kız arkadaşı.. ne kadar şefe büyük bir kazık atmış olsa da zaman-ı devrinde, hatalarını kabul ediyor ve işleri yoluna koymak için büyük çaba gösteriyor.. böyle bir güzelliğe gıcık olabilmek gibi bir lüksümüz yok zaten..

şefin tavırlarının ise ne kadar komik olduğunu tahmin edemezsiniz.. hele bir denize düştüğü sahne var ki çıktığında ki o hali aklımdan gitmez.. o çıldırış hali öylesine komikti ki.. hee bi de bir noodle yiyişi var kıtlıktan çıkmış gibi.. her sahnesi ayrı güzeldi..

şef ilk 15 bölüm boyunca durmadan bağrınıyor ve etrafa ateş püskrtüyor.. ama mutfağın dışına çıkınca oldukça eğlenceli ve komik biri.. Coffee Prince’te ki karakterinden çok farklı bir rolde.. ama şef olmak ona çok daha fazla yakışmış.. geri planda ki rollerin aksine, esas oğlan olmayı güzel kaldırmış bence.. kıyafetleri ve tarzıyla ayrı bir hava oluşturmuş.. kravatlı kombinleri ile taktığı spor çantalar, boynuna doladığı snood ve atkılar süperdi(bakınız 4 nolu görsel).. tarzını hakikaten çok beğendim..

komik biri olmasının dışında kızdan on kat daha romantik ayrıca.. kızın zaten yaptığı tek şey şefi görür görmez sırıtmaya başlamak.. suratına yerleşen o şapşal gülümseme oldukça gerçekçi durmuş yine de.. yapılan yemekler, diğer çalışanların halleri; hepsi  ayrı bir tat katmış.. öyle dillere destan dönüp tekrar tekrar izlenecek bir şaheser değil.. ama kafa dağıtmaya birebir.. çok tatlı ve o kadar kararında komik sahneler var ki.. izlemeseydim bir şey kaybetmezdim belki ama yine de iyi ki izlemişim..

8 thoughts on “pasta ^^ yeniden yap!

  1. dizi bölümlerini nasl indireebilirim?! (: öyle bi anlatmşsınız ki izlemeden edemiycem (:(:

  2. vize sonrası kendime bir hafta tatil verip bu diziyi izledim,aslında senle olna konuşmalarımızdan dolayı ilk izleyeceğim dizi ı’m sorry ı love you olacaktı ama hiç dram çekesim gelmedi,keyifli birşeyler izleyim dedim,bunu seçtim.zaten şu sıralar masterchef denen yarışmaya da sarmış durumdayım,diyet yapmama rağmen şefleri anlatması çekti beni
    resmleri şahane seçmişsin öncelikle,zaten bu dizide ikilinin en sevdiğin sahnelerini seç deseler çok seçeneğim olmazdı,aşk hikayesini bayağı geri planda bırakmşlar ama dizi güzelliğinden birşey kaybetmemiş.ayrıca benim favorim de denize düşme sahnesi hala aklıma geldikçe gülüyorum:)
    bir de ikinci kadına değinmeden geçemeyceğim,ilk izlediğim dizi secret gardendı ve ikinci hatunun güzelliğinden büyülenmiştim resmen,sonra coffee prince i izledim dedim herhalde bu bir kdarama klasiği ikinci hatunlar daha güzel oluyor,şimdi de bu kadın gittikçe güzelleşiyorlar resmen.benim zaten genel olarak dizideki ikinci karakterleri veya çiftleri sevme eğilimim vardır,diğer iki dizide de ikinci tipler aslında birbirini seviyorlardı,ama bu dizide öyle birley olmayınca üzüldüm bayağı, hatun mutlu olsun isterdim
    şimdi bu şefi oynayan oyuncu hala adlarını öğrenmekte zorlanıyorum resmen bir hyun bin bir gong yoo biliyorum:))neyse işte bu adam role muazzam yakışmış,coffee princeten yetenekli olduğunun farkına varmıştım ama buradaki mimikler,vücut dili filan aşmış.öyle aman aman beğenilecek bir adam değil ama artık ekran ışığı mı var desem şeytan tüyü mü çekiyor insanı
    bir deee uzattım yine ama bu kore dizilerinde filmlerinde şöyle komiklik olsun diye kattıkları yan tipler var,benim izlediğim diğer iki dizide pek yoktu ama bu dizide çok vardı.millet komik buluyor mu bilmem ama benim acayip sinirlerimi bozdular.şu ilk gün kovulan kadın şefler,restorandaki parayı cebe atan müdür bir de çoğu zaman mutfaktaki kore ekibi,allahım bunlar ne itici tiplerdi böyle yahu,hepsi biribirinden uyuz ve itici,bundan sonra araştırıp böyle tiplerin daha az olduğu dizileri izleyceğim
    bu arada secret gardenle ilgili yazını okudum,yorum yapıcağım ama taşlanmaktan korkuyorum:))
    bir de makarna yemek istiyorummm

    • ne sen hala sorry i love you’yu izlemedin mi :/ ama haklısın benim de hiç dram kaldıracak halde olmadığım zamanlar oluyor.. sürekli romantik-komedi arayarak dolanıyorum etrafta.. bu dizi de insanı sıkıntıdan kurtaran yormayan bir dizi olarak çok iyi bir seçim oluyor bence.. özellikle benim gibi boğazına düşkün olanlar içinbir de iştah açıcı niteliğine sahip.. mutfakta geçen şeyeri izlemeyi bende seviyorum çok.. şu bahsettiğin yarışmaya da bi kaç kez rastladım ama tv olmadığı için izleyemiyorum yurtta..
      ikinci kadın için yaptığın genellemeye de ayrıca katılıyorum.. başrollerden daha güzel oluyorlar hep.. sanırım bu şekilde gerçek aşkı bulmak için en güzel olmaya gerek yok demek istiyorlar..
      şef de çok tatlı ya cidden.. ^_^
      bir de haklısın o mutfakta ki diğer elemanlar çok gıcık.. ama şefİn arkadaşları olan çocuklar çok tatlıydı.. bir de biri vardı hani Philip’miş dizide ki ismi baktım şimdi uzun saçlı olan.. bu dizide biraz kız kılıklıydı ama Gumiho dizisinde izledim ve bayıldım adama..
      secret garden yorumun bekliyorum beğenmedin galiba böle dediğine göre..

  3. vallahi sınav sonrası dram hiç çekilmez dedim,ben zaten ben dizi film izlerken çok kolay ağlayan bir insanım,bu dizide bayağı ağlatacak cinsten havası verdi bana,ama dram havasına girdiğimde ilk izlediğim dizi o olacak.bu arada bu sorry ı love you daki başrol kadın şu herkesin çirkin diye beğenmediği kadın değil mi,gong yoo nun askerlik dönüşü çektiği filmde oynayan,o filmle ilgili yorumumu bekliyorum merakla,ben izleyeli oldu birkaç gün
    ben de takdir ettim bu özelliklerini,malum bizim dizilerde birine aşık olmak için güzel olması yetiyor genelde,koreliler bu tabuyu yıkmışlar güzellik takıntıları yok,ama hastasıyım ikinci kadınların vallahi izlerken sinir bozacak cinsten güzeller
    hah ben de onu diyecektim italya takımına laf yok zaten,onların hepsini çok sevdim,hepsi sempatikti,kore ekibib itici olmasını geçtim bir iki tanesi ıq seviyesi düşük gibi davranıyorlardı.bu philipi oynayan çocuk coffee princeteki japon oyuncu tarzı ama bu pasta da niyeyse hareketlerinde bir gaylik olmamsına rağmen yüzü bir erkeğe göre fazla bakımlı duruyordu
    bu gumiho dizisini de merak ediyorum ama kızın fantastik yaratık tarzı bişiy olduğunu okuyunca çekmedi pek artık senin yazını okuyunca karar veririm
    secret gardenı beğenmedim değil de çook abartıldığını düşünüyorum dur oradan yazayım

    • Gumiho yazısını yazmayı planlıyorum bu hafta falan.. çünkü diziye acayip bayıldım.. hatta secret garden’dan daha bile çok sevdiğimi söyleyebilirm.. ayrıntılara yazıda girerim artık ama mutlaka mutlaka izle derim.. kaçırma sakın..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

