playful kiss ^^ ilk görüntüler :)

heyecanla beklediğim playfull kiss dizisinin ilk görüntüleri sonunda yayınlandı.. normalde merak ettiğim bir dizinin önceden konusunu bile okumam.. ne kadar merak etsem bile tutarım kendimi.. ama bu kez konuyu tamamiyle bildiğim için bakmakta bir sakınca görmüyor ve kendime izin veriyorum :)

bayan oyuncunun pek beğenilmediğini biliyorum ama bence oldukça tatlı görünüyor.. ilk defa izleyeceğim onu ama bence iyi seçim.. Kim Hyun Joong farklı görünüyor dimi.. ahhh.. çok heyecanlıyım..

6 thoughts on “playful kiss ^^ ilk görüntüler :)

  1. walla bunun taiwan versiyonunu beğenerek izlemiştim :D Bunuda beğeneceğime eminim. Ki beğenmemek mümkün değil kim hyun joong oynuo başrolde. Gerçi ona gülmek çok yakışıo. Eğer dizi değişik olmucaksa taiwan versionunda başrol hiç gülmüodu nerdeyse. Buda demektirki kim hyun joong u gülerken yine göremicez. boys over flowers dada sessiz bi karakterdi burdada öle olcak :'(

    • evet gülüşü zaten yakıyo ortalığı bol bol görsek süper olurdu.. ama ilk görüntülere bakarsak pek gülmeyecek gibi.. animedeki karakterde pek gülmüyordu zaten… olsun yaa ben her türlü razıyım :)

  2. tayvan versiyonu benim de tek sevdiğim tayvan dizisidir. orda hyun joong’un rolünü oynayan joe cheng çok başarılıydı. soğuk duruşu ama bir yandan alttan alta kızın ilgisinden hoşlanması vb. hyun joong da şu resimlerle bile umut vaadediyor.
    başroldeki kızı ben şu anda bad guy’da izliyorum, tatlı bir kız. ben memnunum açıkçası onun seçilmesinden. bad guy’da yan rolde tabi, bakalım burda neler yapacak.
    kesin izlerim ben bunu bence klişelere kurban gitmezse bu yılın tutan dramalarından olur :)

    • tayvan versiyonu baya izlenmiş anlaşılan.. tutacağına bende inanıyorum.. ama baya sürer bizim izlememiz.. altyazılar çevirilecek falan.. sabretmem lazım :)

  3. Ben daha yeni izledim bu diziyi. Yanii dizi bitmiş, çoktan unutulmuş Kore’de ama ben yeni izleyip müptelası oldum..
    Çok eğlenceyliydi. Sonradan çekilen özel bölümler de çok güzeldi. Ama en çok beğendiğim dizinin ardından yayınlanan Beak Seung Jo Günlükleri oldu..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

