Style ^^ izlemeye değer mi?

sonunda elime alabildim şu klavyeyi.. kaçtır aklımda yazıcam diye düşünüp duruyorum.. hem içimden gelmiyordu yazmak hem de dizilerimi izlemeye devam ediyorum o yüzden zaman ayıramadm.. bay bir şeyler birikti zaten bu aralar..  en iyisi Style’dan şöyle bir bahsedip kaçmak..styla oldukça havalı bir kapağa sahip.. moda ile ilgili olması sebebiyle beklentilerim yüksekti.. dergi çalışanlarının  yaşamını anlatan bir dizi.. yazarlar, fotoğrafçılar, yoğun çalışmalar ve şaşalı görüntünün arkasında neler yaşanıyormuş onları gösteriyorlar.. tabi arka kapak ise entrikalr ve güç savaşlarıyla dolu.. fitne fücur had safhada bu dizide.. aslında başrolün kim olduğunu farketmem oldukça zor oldu.. ilk önce Lee ji ah’ın oynadığı dergi çalışanının baş rol olduğunu sanmıştım.. olaylar ne kadar onun yaşamına daha fazla yoğunlaşmış olsa da derginin editörü rolünü oynayan Kim Hye Soo sonradan ön plana geçiyor.. aslında Lee Ji ah(beethoven virus) dışındaki diğer tüm oyuncuları ilk defa bu dizide izleme şansı buldum.. kötü bir izlenim bırakmasalar da bayıldığımı söyleyemem..erkek karakterlerimiz ise dergiyi miras yoluyla ele geçiren şef, bir de karizmatik fotoğrafçı.. birbirlerinden tamamen farklı karakterlere sahip bu iki kişi de beni hayal kırıklığına uğrattı.. eğer romantik bir dizi arayışındaysanız uzak durmanı gereken bir yapım.. romantizmin ancak kırıntılarına rastlayabildim ben..

romantizmden çok çalışma hayatına yönelik.. tabi arada hoşlanmalar, kıskançlıklar ve hatta biraz da aşk olmasına rağmen, bu duyguları yeterine iyi aşılayabilemyi başarabilen bir dizi değil.. bu yüzden “sevenler kavuşabilecek mi?” diye düşünmekten çok, “dergi bu ayda çıkabilecek mi?” diye düşündürüyor..

ne kadar moda dünyasıyla iç içe bir hayatları olsa da bayıldığım parça ve  kombinasyonların sayısı fazla sayılmaz.. güzel çantalar ve ayakkabılar gördük, elbiselere rastladık ama hiç bir, benim ağzımın suyunu akıtmadı.. bu yöne biraz daha fazla yüklenselerdi daha hoş olurdu benim açımdan..

dizinin en iyi giydirilen karakteri tabi ki dergi editörü bkz. üst resim.. evet çoğu zaman iyiydi ama fazla abartılıydı.. ağır göründü bana..
üstteki şu iki karakter ise en çok güldürme potansiyeline sahip kişiler.. bu arada farkedemeyebilirsiniz ama soldaki erkek.. aralarında ki ilişki ise oldukça karmaşık.. eğer seyrederseniz ne demek istediğimi kolayca farkedersiniz..ve aslında benim bu diziyi izlemeye karar verişimin en büyük iki sebebi geliyor şimdi.. altıncı bölümde düzenlenen partiye katılan ünlüler sayesinde tercih ettim bu diziyi.. yaklaşık on kadar ünlü, parti için arz-ı endam ediyorlar.. ama o kadar kısa görünüyorlar ki geri sarıp duraklatarak bakmak zorunda kaldım :(üst görsel bkz. kang Ji hwan :)

alt resim F.T. İsland :)(: bir de dizide Barae (I hope) isimli şarkılarını söylüyorlar :)

genel olarak sıkıcı bir dizi değil.. eğlenerek izledim.. ama meraklanmama sebep olmadı.. benden başka diziyi baştan sona seyredebilen çıkmadı evde.. ilk sırada izlenmesi gereken bir dizi değil.. en iyileri geçtiyseniz sıra gelebilir belki.. daha fazla bahsetmeye halim yok..

3 thoughts on “Style ^^ izlemeye değer mi?

  1. Bende bu aralar bunu izlemeyi düşünüyordum, Shining İnterence’nin sonunda reklamını görüp beğenmiştim. Kısa saçlı hatun çok canlar yakıyodu tanıtımında :)

  2. Bu arada söylemeyi unutum, blogunu uzun süredir zevkle takip ediyorum, yorum yazmak bir türlü nasip olmamıştı. İlk yorum bugüneymiş ;)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

