Gong Yoo ^^ hello my teacher’dan bir parça..

bu sıra hello my teacher’a başladım.. Gong Yoo’nun dizilerini tamamlamak istiyorum.. henüz 7. bölümdeyim.. bitince bahsetmek istiyorum ondan.. ama buraya koymak için sabredemediğim bir şeye rastladım dün gece.. o kadar komik  ki!  izleyince anlayacaksınız.. ikisi hastanede bir odada kilitli kaldılar.. şimdiden 20 kere falan izledim herhalde.. süper ya.. diziyi izlediyseniz  bile mutlaka izleyin 48. snye’lik bir kısım zaten..  bu video kesme işine bayıldım gerçekten :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

