Bangkok Traffic Love Story ^^ Bangkok trafiğinde aşk hikayesi

nedense yazacak şeyler bulmakta zorluk çekiyorum bu günlerde.. doğrusu basit haberler bulup sıramı savmak ister gibiyim.. oysa o kadar çok birikti ki yazmak istediklerim.. çok uyuşuğum çok..

geçenlerde oda arkadaşım Bema evime geldi.. malum yaz tatili için evdeyim ve o yurtta tek başına kalakaldı.. neyse yoğun ısrarlarım sonuncu üç saatlik yolu aşıp geldi.. tabi gelince boş durmadık.. gezdik tozduk, yedik içtik ve film izledik.. o da benim gibi Kore hastası.. tabi benim yüzümden, ona ben bulaştırdım :) ama bir kore filminden sonra elimizde bulunan bu tayland filmini izleyelim dedik..

işte birlikte izleyeceğimiz filmlerden biri.. bir çok blogda beğenildiğine dağir yazılar okumuştum.. hatta son zamanlarda nereye baksam karşıma çıkıyordu, bu sebeple bir şekilde izlemem gerekiyordu.. ama sonunu getirebilen tek kişi benim.. dört kişiden bir tek ben tamamlayabildim.. diğerleri beğenmediler ve yarısında bırakıp gittiler..

orta halli bir film olduğunu söylemem gerek.. unutulmayacak bir yapım değil bana göre ama ortasında kalkacak kadar da kötü değildi.. ilk yarısı daha çok komedi tarzında olsa da, özellikle yarısından sonrasında romantizm ağırlıklı.. ben baya güldüm izlerken.. aralarındaki ilişki ise gerçekten samimi bir şekilde yansıtılmış.. sıcak bir filmdi yaa.. tatlıydı.. duygusaldı.. bizim gibiyidi sanki çoğu zaman şapşalcaydı :)

bizimkiler gibi beğenmeme ihtimaliniz olduğunu göz önünde bulundurarak  mutlaka izleyin demiyorum.. ama ben beğendim.. güzel vakit geçirdim..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

