Boy Meselesi ^^ Rain & Lee Jung Ki

biraz havadan sudan, biraz gereksiz bir post belki ama eğlenceli işte n’apiim?? :)

ah çok uğraştım bunu hazırlayabilmek için.. biliyorum “ne var bunda koymuşun üç resim.. iki de yazmışın bu kadar!!” diyeceksiniz haklısınız.. ama baya zahmetli oldu perde arkası.. her neyse.. babam sofrayı kur demeden önce hemen bitirmelilyim bu yazıyı..

şimdi geçenlerde şu üstteki resim dolanıyordu nette.. fugutive adlı dizinin çekimleri sırasında çekilmiş bir görüntü.. ve görüldüğü üzere Rain yanında ki Lee Jung Ki’den en az 5 cm. kısa görünüyor.. oysa ki profillerinde ki boyları ise aşağıda ki gibi belirtilmiş.. ee tabi bu resmi gören herkes baya bir gülmüştür..

bu durum içine dert olan Rain’de napmış..  işte aşağıda bulunan fotoğraf sayesinde o kadar da kısa olmadığını hatta aynı boy olduğunu göstermiş gerçi biraz uzun olması gerkiyordu ama neyse.. komik bu koreliler ya bayılıyorum.. Rain’in duruşuna bir baksanıza kısa görünücem diye ödü kopmuş sanki nasıl sopa yutmuş gibi dikilmiş :) Lee Jung Ki ise oldukça rahat ve araladığı bacakarıyla gülümsüyor.. olur bir kaç cm. bişi olmaz :)

bu arada yazacaklar iyice birikti.. daha sık güncelleme yapmak istiyorum ama bir türlü denk getiremiyorum ya üff.. yakında görüşmek umuduylan :)

2 thoughts on “Boy Meselesi ^^ Rain & Lee Jung Ki

  1. yalnış bulmak gibi olmasında bu fotodaki adam le jun ki değil, lee jeong jin…:))korelilerin isimlerini hafızada tutmak gerçekten zor ama ben her iki aktörüde çok beğendiğimden isimleri aklımda…fugitive deki en iyi aşk sahneleride jeong jin e aitti bence…

    • evet yanlış yazmışım.. jun ki biliyorum aslında ama jeong jin’i hiç tanımıyorum neredeyse tek samimiyetim bu olayda olmuştu.. diziyi de henüz izleme fırsatım olmadı ztn :S aceleyle yazılmış bi yazı olduğu için karışmış yoksa bakmışımdır da yazmadan neyse olsun kalsın :) değiştirmeye üşendim şimdi..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

