Thirst ^^ izlemez olaydım!

bu da Bema geldiği zaman izlediğimiz ilk film.. önce niye ikincisinden bahsettim.. şöyle ki bu film o kadar ama o kadar can sıkıcıydı ki erteleye erteleye bir hal oldum..uzun zamandır listemde olan filmlerden biriyidi.. indirip İstanbullara kadar taşımam rağmen elim gidipde bir türlü izleyememiştim.. ama aklımın bir köşesinde durup duruyordu “oldboy’un yönetmeninden.. izle! izle!” diye.. geçenlerde kısmet oldu gecenin bir yarısı açtık izliyoruz yine çoluk çombalak.. (abarttım biraz)..

neyse şimdi şöyle ki: ^^ilk uyarı: sakın bu filmi zilemeyin.. ^^ikinci uyarı: niyetlendiyseniz çoluğu çombalağı uzaklaştırın.. ^^üçüncü uyarı: eğer bir hata yapıp izlediyseniz bile hemen hafıza arşivinizden silip atın ki boşuna yer kaplamasın.. bu söylediklerimden filmi ne adar sevdiğim anlaşılıyordur herhalde..

Park Chan Wook gibi biri bunu bize nasıl yaptı bilmiyorum.. konuyu anlatmaya hiç girişip kendimi kasamayacağım şu anda bu film için valla.. temel konu iyi de olsa işleniş biçimi berbat.. yerin dibine soktum  biraz galiba.. seveni de çok vardır herhalde.. imdb’den  7.3 almış bir film.. ama babana bile güvenme demişler bu devirde” imdb”de kim Allah aşkına..
aklımda duracağına midemde dursun diye düşünenlerdenseniz izleyin.. ki ben öyle biriyim izlemeseydim düşünüp duracaktım, bundan kurtuldum en azından diyorum.. böyle bir Pollyanna yönüm de vardır hani:P bu saçma filme böyle saçma bir post, cuk oturdu kanımca.. şu üstteki kadın var ya yani inanın ağzımı açsam lugatımda olmayan kelimeler çıkar ama neyse..
sevdiğim şeyleri yazmak istiyorum genelde ama korkularımla da yüzleşmem ve sıkıcı bulduklarımı da paylaşmam gerek.. ben yandım siz yanmayın.. bu film yüzünden bizimkilerden baya laf yedim.. tabi ben de yönetmene ilettim bana gelenleri.. ya n’apabilirim “jüri özel ödülü” dediler,” Cannes” dediler ben mi çektim kardeşim filmi nereden biliyim Oldboy gibi bi filmin yönetmeninden böyle bir şey çıkabileceğini.. amaaan neyse ne..

2 thoughts on “Thirst ^^ izlemez olaydım!

  1. yorumlarının bir tanesine bile katılmıyorum. bence iyi bir filmdi. imdb puanı ve ödülü de hak etmiş. filmi sınıflandırmaya sokmamak lazım. bende ayrıntılı ve iyi yakalanmış noktalar güzel eleştiler var…

    • tahmin ediyordum zaten beğenenlerin fazla olacağını.. keşke bende sevebilseydim.. ama ciddi olarak kara listemde..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

