saçma sapan bir yazı ^^ :)

son zamanalrda olay yaratan Kim Hyun Joong’un ajans değiştirme mevzusu sonunda başarıyla sonuçladı galiba.. şimdi “bu kız delirdi mi bunların ajnslarından sanane!!” diyebilirsiniz.. aslında doğru.. bu durum beni pek de ilgilendirmiyor açıkçası.. ha bu ajans olmuş, ha şu ajans.. iyi işler yapsınlar gerisi beni bağlamaz.. ben sadece Kim Hyun Joong’un profil resmini beğendim o kadar, zaten başka bi resmini göremiyoruz bir tek bu var diyebilirim..

aynı ajansa “Will it snow for Christmas?”da görüp hayran kaldığımız Kim Soo Hyun’da bağlıymış.. tesadüf oldu tabi bunu görmem Hyun Joong’a bakıyordum sadece.. ama bu çocukta acayip bir potansiyel var kanımca.. biraz ufak görünüyor ama iyi rollerde karşımıza çıkar umarım ilerde.. ben beğeniyorum şahsen kendisini..

One thought on “saçma sapan bir yazı ^^ :)

  1. Saçma sapan olur mu ya işin ucunda Kim Hyun Joong var:D Onun hakkındaki herşeyi büyük bir dikkatle okuyabilirim^^

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

