My Fair Lady ^^ sıradan ama eğlenceli

bana noldu bilmiyorum.. tüm okul hayatım boyunca geç kalmama rağmen yatmadan çantamı hazırlama alışkanlığı edinememiş olan ben bir kaç gündür postlarımı yatmadan önce hazırlıyorum.. bu büyük değişimin işareti mi?? hiç sanmam.. geçici bu geçici :)

my fair lady’ye korka korka başlamıştım.. olumsuz eleştiriler duyduğum dizilere başlarken berbat bir şeye hazırlarım kendimi.. bu sefer de öyle başlamıştım beğenmezsem izlemem falan dedim.. sonunu getirme alışkanlığım gitgide daha kötü sonuçlara yol açmaya başaldı da.. bütün olumsuzlukları göze aldım ve başladım izlemeye…

klasik kore dramalarında ki tüm özellikler bir araya topalnmış bu dizide..  zengin mi zengin bir kız ve onun kahyası.. tabi geleneksel kötü karşılaşmamızı unutmamak gerek.. bu sefer en kötülerinden biri hemde :) Yoon Eun Hye’nin ne çok neyini sevdim bu dizide biliyor musunuz tabi ki de kıyafetlerini.. hepsi özenle seçilmiş, her kıyafet değiştirişini merakla bekedim.. beğenmediklerim çok ama çok nadir.. hatırlamıyorum bile.. Lady’nin asiliğini, kendine olan güvenini çok güzel yansıtan kıyafetlerdi..

konuya pek girmeyeceğim her zaman ki gibi.. zaten tahmini kolay.. birazcık oyuncularla ilgili izlenimlerimden bahsetmek istiyorum.. baş erkeğimiz tabi ki de altta ki çocuk değil üst resimde bisikleti tutmaya çalışan kişi.. gerçekte otuzyedi yaşında kendisi.. yoon eun hye’nin yirmialtı olduğunu düşünürsek biraz yaşlı kalıyor sanki.. bir de gözlerinin etrafı çok kırışık.. ama şirin.. biraz kaba tavırları olan bir rol belki ama yine de şirin.. allah için hiç rahatsız etmedi  neredeyse..

ee kızımızı seven bir ikinci oğlan olmazsa olmaz tabi.. ama bu kez durum biraz daha farklı gelişiyor.. ikinci çocuğu sevdin mi  derseniz.. hem sevdim hem de sevmedim.. iyi huylu bir çocuk, çirkeflik abidesi gibi davranmıyor.. ama bu role daha daha daha karizmatik birini koymaları gerekiyorlarmış bence.. izleyince anlayacaksınız beni..

ama şu üstteki kız var ya.. ona tam anlamıyla bittim.. bilirsiniz bir diziyi izlerken kızlarla pek ilgilenmem.. onlar sadece süs benim için.. ama bu dizide erkek karakterler pek göz doldurucu değil.. buna bağlı olarak ben de kızlarla, şirinlikleriyle ve kıyafetleri ile ilgilendim.. işte bu kız dizinin en şirin ve doğal karakteri.. kahya ile birlikte büyümüş ve uzun zamandır ondan hoşanıyor..

ikinci çocukla ikinci kız bunlar işte.. ilk gördüğüm anda yakıştırdım bu ikisini birbirine.. süper bir uyumalrı var bence.. aralarında ki elektriğin kuvvetli olduğunu düşünüyorum.. birlikte başka yapımlarda oynasalar güzel olabilir..gelelim bizim çiftimizn uyumuna.. aralarındaki uyumun iyi olmadığına dair yorumlar okumuştum.. görüntü olarak doğru belki.. ama dizide ki rolleri ve tavırlarıyla uyumu yakalamışlardı.. biribirlerine az işkence çektirmiyorlar.. ama en çok birbirlerine güvenmeye başlıyorlar zamanla..

her zaman ki gibi bunu söylemezsem olmaz.. bir Coffee Prince ile karşılaştırılabilecek bir yapım değil.. ne zaman karşılaştırabileceğim biriyle karşılşırım bilmiyorum.. ya da böyle bir şey olacak mı bilmiyorum.. o yüzden Coffee Prince harikası gibi bir şey beklemeyin.. bir yoon eun hye harikası bir dizi de değil bu.. yani onun yerine güzel başka bir kız koysalarmış da olurmuş.. sıradan bir oyunculuk sergiliyor.. farkını ortaya koyduğunu söyleyemem..komik , eğlenceli,keyifle seyredilebilecek bir dizi.. çiftlerim durmadan itişip kakışmasından hoşlanıyorsanız izleyin..  ben beğendiğimi söylemeliyim.. gayet eğlenceli vakit geçirdim.. güzel mekanlar..  komik diyaloglar..

sıradan belki ama  ben seviyorum böyle sıradan dizileri..

son olarak; “geceden hazırlamaya başladın da akşam oldu.. niye şimdi yayınladın?” derseniz.. geçici olduğunu söylemiştim durumun.. postu bitiremedim dün gece, bu saate kaldı.. kendimi biliyorum ben :)

3 thoughts on “My Fair Lady ^^ sıradan ama eğlenceli

  1. hani darm havasını girince ilk işim sorry ı love you izlemek demiştim ya,işte o dram havasına pek giremedim,pastadan sonra bu diziyi izliyeyim diye düşünmüştüm,yazın her seferinde hoşuma gidiyor ama ondan öte ben ikinci kızla oğlanı acayip beğendim,özellikle kızı.bu ikinciler arasında bişiyler olacak mı yoksa sadece esas oğlanla kıza aşık mılar pastadaki gibi,ona göre izlemeye başlaycağım:)

    • ikinci kızla oğlan arasında kayda değer eğlendirecek hiçbi şey yok.. o yüzden bence şimdilik bu diziyi izleme.. buna kadar izlenmesi gereken çok dizi var bence.. yoksa fena dizi sayılmazdı.. buna rağmen hatırlanıpda anılacak bir dizi değil.. vasatın altında..

  2. hadi ya iyi o zaman,tek çekici yanı ikinci tipler helmişti zaten
    neyse ben senden cevap gelene kadar arada personal taste izledim:))yazarım oraya da,artık sorry ı love you izlemeye hazırım:)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

