Biscuit Teacher and Star Candy ^^

aslında adını Korece’den çevirttirdiğimde “Bisküvi öğretmen ve Frankenstein” olarak çıkıyor.. ve Frankenstein çok daha hoşuma gitti açıkçası :) hangisi doğru, Star Candy nereden çıktı bilmiyorum.. bugün misafirimiz gelecek ve annem bolca bir mantı hamuru yoğurmuş.. sanırım bütün günüm mantı bükmekle geçecek.. o yüzden hemen bu yazıyı bitirmem gerek..

en çok bahsetmek istediğim dizilerden biri.. neden? ilk olarak tabi ki Gong Yoo.. ayrıca bu sıralar hangi diziye elimi atsam Gong Hyo Jin çıkıyor karşıma.. kendine bayılmasam da rahatsız etmiyor beni.. ama ne Gong Yoo’ma ne de diğer yakışıklı aktörlerin yanına bir türlü yakıştıramıyorum.. annem özellikle kendisine gıcık kapıyor ama iyi dizilerde yer alıyor hep.. bu izlediğim dördüncü dizisi ve hepsi iyiydi..

inanılmaz derecede haşarı olan Park Tae In (Gong Yoo)’in hakkından gelemeyen ailesi onu Amerika’ya gönderir.. fakat orada da bir kavgaya karışır ver Kore’ye geri dönmek zorunda kalır,  bu olaydan sonra ailesi  ne yapacağını bilemez ve onu hastaneye bile kapatır.. en sonunda altı yıl önce sürekli kavgalara karıştığı ve son olarak bir grup öğrenciyi dövdüğü için liseden atılmış olan, fakat öğretmenine aşık olduğu için okula dönmek isteyen Na Bo Ri(Gong Hyo Jin) Park Tae In’e bakıcılık yapması için bir sözleşme imzalayarak öğretmen olur ve okula geri döner..

konu kısaca böyle işte.. bu dizi Gong Yoo’nun en iyilerinden.. tatlılığını konuşturduğu yapımlardan biri.. diziyi yirmibeş yaşında çekmesine rağmen, birine lise forması ancak bu kadar yakışabilir.. öğretmenlerinden büyük gösteriyordu fiziğiyle ama süperdi.. senaryadon çok ön plana çıkan Gong Yoo’nun oyunculuğu kesinlikle.. her sahnesinde ayrı bir heyecan dalgası yarattı.. güldüğünde güldük ağladığında ağladık diyebilirim.. bir insana her şey bu kadar mı yakışır.. bu konudan fazlaca bahsetmeyerek La Fea’yla Nefertiti’ni gazabından kaçınıyorum :)

gelgelelim yardımcı erkeğe.. bana kalırsa yardımcı erkeğin birazcık da olsa birinciliğe oyanayabilecek birisi olması gerek.. ortalığı kızıştırmak ve seyirciyi ikiye bölmek bence çok daha iyi sonuçlar doğuruyor.. oysa bu dizide ikinci eleman Gong Yoo’nun yanında öylesine sönük kalıyor ki geleneksel sinirlenme olayı yerine bir acıma duygusu bile oluşabiliyor insanda.. çok zayıf geldi bana.. svemedim bir türlü bu adamı..

dizi her zaman başrollerin ilişkisine yoğunalaşmamıştı, hatta neredeyse her bölümde çevredekilerin yaşamlarına ve sorunlarına yer veriyordu.. güzel kısımlar yakaladık ama biraz da sıkıcı olduğunu söylemem gerek.. tabi Gong Yoo’nun peşinde dolaşan bir de kız var.. o konuya hiç girmeyelim :)

ve tabi ki en unutulmaz sahnelerden biri Gong Yoo’nun itiriaf bölümü.. kore dramalarında bugüne dek gelmiş geçmiş en iyi itiraf sahnelerinden biri olduğunu söyleyebilirim.. kırk kere başa sarıp izleyebilir ve çığlıklar atarak dolaşabilirim.. kulağa çok aptalca geliyor belki ama Gong Yoo’nun hisleri resmen ekrandan üstünüze fışkırıyor.. tek kelimeyle kusursuz..

Gong severlerin kaçırmaması gereken bir yapım.. ama Gong’dan etkilenmiyorsanız belki de çok hoşunuza gitmeyecektir.. yani ben bayıldım.. eğlenceli, duygusal ve romantik..

4 thoughts on “Biscuit Teacher and Star Candy ^^

  1. Gong Yoo’nun en sevdiğim dizisi. Seninde dediğin gibi okul formasını en çok yakıştırdığım oyuncu, kazık kadar adamlara giydiriyolar formayı bariz sırıtıyo ama gong yoo istisna^^
    Zaten bu diziye hayat veren gong yoo bence mimikleriyle ve sempatikliyle olayı bitirdi…
    Ha bu arada mantıda kolay gelsin :D

  2. Ah şu yardımcı erkek oyuncu.. o kadar gıcık oldum ki kendisine neden bilmem diziden soğuttu beni resmen :) 9. bölümde bıraktım daha fazla dayanamayıp ama merak ettim şimdi tamamlasam iyi olacak Gong Yoo hatrına :)

  3. aaa ben de sana bu dizişyi soracaktım,bayağı şaşaırdım kimsenin izlemediğine kanaat getirmiştim nerdeyse,benimki de iş yani gong yoo olur da millet izlemez mş,bugün pasta da oynayan kıza bakıyordum,hafif silik bir kız çok dizide oynadı mı acaba diye merak ettim o zaman bu diziyi gördüm,sen beğendin madem izlerim bir ara

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

