doğum günü hediyem ^^ playful kiss :)

beklemekten çatladığım.. kara sevda gibi beni günden güne kurutmaya devam eden bu dizinin ekibi, bugün benim doğum günüm olduğumu öğrenmiş sanırım ve hediye olarak bu resmi yollamışlar :) süper dimi.. oysa bunu görmek beni daha da heyecanlandırdı.. ayrıca son derecede kıskandırdı.. ki benim huyum değildir böyle şeyler.. ama işin içine Kim Hyun Joong girince olay değişir:)  süper şeyler yapıyorlar bu koreliler ve günden güne daha da iyiye gitmeye devam ediyor.. kızın parmaklarına baksanıza:) “aman tanrııım” dayanamıyorum.. çok heyecanlıyım :)

13 thoughts on “doğum günü hediyem ^^ playful kiss :)

    • Road No1 bitince başlayacakmış.. 1Eylül diye okumuştum sanırım.. yani 19 gün kadar kaldı.. ama yine altyazı bekleme olayı beni biraz üzüyor :(

  1. Canımcım senin bu heyecanın beni de heyecanlanıdırmaya yetiyor. Bu vesileyle de doğum gününü en içten dileklerimle kutlar güzel yanaklarından kocaman öperim. Yüreğinle istediğin tüm güzellikler senin olsun canım :)

    • saol cnm çok teşekkür ederim iyi dileklerin için.. heyecanlanma sevindim Gong Yoo yeni biri dizi izlese sen nasıl hissedeceksen ben de öyle hissediyorum :) nasıl hissettiğimi daha iyi anlarsın umarım :)(:

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

