Playful Kiss ^^ hep bundan bahsetsek..

sahura kalkıp da hazırladığım bu post için beklemek istemedim.. gerçi buna kalkmak denemez hiç uyumadım:) herkes yemeğini yiyip yattı ve bende bunları yazıp uyumayı planlıyorum.. yarın öğle saatlerine kadar ortalıklarda görünmem..

her şey bekleyebilir ama bir Kim Hyun Joong dizisi hem de Playful Kiss gibi bayıla bayıla izlediğim bir animenin dizisi bekleyemez.. şu anda hayatımın gündemini oluşturuyor malumunuz.. bu blogda daha önce bir diziden hiç bu kadar bahsedilmedi çünkü :)

bir o kadar mutluyum.. mutlu olduğum kadar da oturup ağlasayım var..  alt postta ki resme bakanlar neden bahsettiğimi hemen anlayacaklardır..

bu arada ceketlerin rengini sevmediğimden bahsetmiştim daha önce.. ama ilk resimde idare ediyor.. diğerlerinde daha açık renk görünmüş ve hala gözüme hoş görünmüyorlar..

İrie-kun’un kardeşi de çok tatlı dimi:) süper seçmişler bence.. karakter seçimlerini çok başarılı buluyorum şimdilik .. animedekilere benzetiyorlar bence..

neyse daha çok bahsedcğm n’asolsa bu diziden şimdilik bu kadar yeter dimi:)

23 thoughts on “Playful Kiss ^^ hep bundan bahsetsek..

  1. Açıkçası animesi ve Tayvan yapımı olan dizisine hastayım.
    Öyle böyle değil hem de, çok seviyorum.
    Bu yüzden Kore versiyonuna önyargılıyım, bu yüzden batıracaklarını düşünüyorum. Bakınız BOF faciası.
    Salak kız tripleri Koreli kızlarda inanılmaz bir boyutta ve burada da kendini belli ederek beni kanser edecek.
    Bakacak mıyım? Tabi ki de. Umarım önyargımı kırarlar.

    [ Bu arada benim bu bloga ilk yorumum sanırım. Halbuki takip ediyordum önceden. Neyse, hoşgeldim diyeyim kendi kendime o zaman :) ]

    • evet haklısın salak kız tiplemesini abartıyorlar çoğu zmn.. ama iyi düşünelim iyi olsun dimi:) hem animesinde de Kotoko salak bi kızdı :)

      madem ilk yorumun o zaman benden de bir hoşgeldin.. devamını bekliyorum fikirlerinin..

  2. izlemeliyim değil mi?
    başroldeki elemanı pek sevmesemde lise dizisi ise eğer kesinlikle ilzmeliyim. Yine de önce yorumları görmeliyim. bekliyorum.:)

    • inanamıyorum başroldeki adamı sevmiyorum da ne demek.. ya da evet yaa sevme sevme saadece ben seviyim dimi? :)

    • bi saniye bi saniye.. kızı mı sevmiyosun, oğlanı mı? ben oğlanı sevmiyosun sandım.. ki dünya üzerinde onu sevmeyecek biri olabileceğini bile düşünemiyorum..

  3. çocuğu sevmiyorum yahu :D hatun diye sana dedim. verdim gitti işte mutlu mesut olun ^^’

  4. Kim Hyun Joong oynuyor ya deneyebilirim sanırım ;)
    gülüşü yeter adamın ztn.. normalde öyle ölüp bittiğim yok ama gülünce hoş gerçekten..
    özellikle senin paylaştığın bir klibi vardı onda bayılmıştım resmen..
    hani gülmeyi yasaklasınlar bu adama dediğin video :D

    • Gummy’nin klibinde oynamıştı ondan bahsediyorsun dimi.. valla ben her halini seviyorum zaten.. ama en önemli özelliği gerçekten gülüşü..üstüne tanımam.. hakikaten yasaklamaları lazımmış gülmesini ama artık çok geç.. gördük bir kere bu saatten sonra iflah olmayız biz :)

    • hello my teacher’ı izledim geçenlerde bir kere daha hayran oldum gerçekten.. ne zmn yeni bir şeyler yapacak acaba yaa?
      süper bir şey istiyorum..

  5. aynen ya yapsın artık yeni bişey görelim izleyelim onu tekrar tekrar ne çok istiyorum
    biz böle beklediğimiz için mi vakit geçmiyor zaman ilerlemiyor bilmiyorum ama çok uzun zaman oldu ya ondan bişeyler izlemeyeli

    • doğru söylüyosun.. ama bir coffee prince’ten sonra yeni bir şey seçmek zor geliyor olabilir.. beklentleri karşılayabilecek yeni bir şey bulmak zor olacak sanırım..

  6. haklısın.. beklentilerimizi baya bi yükseltti coffee prince.. umarım daha iyisini, en yakın zamanda yapar.. çok şey istiyorum di mi :S

  7. ben bu dizinin Taiwanlıların yaptığını izledim çok güzeldi bide japonlarınkine baktım biraz ama beğenmedim..bunu izledim 4 bölümünü daha o kadar eklenmiş ve çok güzeldi kız o kadar salak deildi tam anlamıyla bayıldım diğer bölümlerini dört gözle bekliyorum :)

    • ben daha izlemeye başlamadım altyazılarına kadar tamamlanmasını bekliyorum.. teker teker izlersem sürekli merak krizine yakalnırım çünkü.. beğenmene çok sevindim..

  8. evet en iyisini yapıyorsun bittikten sonra izlemekle çünkü ben şuan meraktan çatlıyorum ve daha diğer bölümmün gelmesine eger hemen alt yazılar tamamlanırsa 4 gün var…Ben şuana kadar bir sürü kore japon ve taiwanlıların dizilerini izledim ama bu kadar çok dört gözle beklediğim bir dizi hatırlamıyorum :)

    • ah ah bu kore dünyası bizi mahvetti zaten.. günde bir ölçek Kim Hyun Joong almazsam uyanamıyorum ben.. neyse hayırlısı.. biz çatlamadan tamamlanır umarım hepsi..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

