Kung Fu Panda ^^ Rain’in söylediği harika OST

bir süredir aklımda bu video’yu paylaşmak.. hazır bugün olaya Rain’Den girmişken tam sırası diye düşündüm.. KUng Fu Panda filmini izlediniz mi? izlemediyseniz mutlaa izleyin derim… ben bayıla bayıla seyretmiştim.. asıl komu ise filmin OST’u.. evet o güzel şarkıyı RAin söylüyor.. buyrun bu da videosu..

bu susuzluk vurmaya başladı.. birazdan mutfağa gidip kimbap yapacağım.. onu da anlatırım sonra eğer güzel olursa.. her zaman tutmuyor da:)

bu arada bir de bu film ve dizileri nasıl izlediğime dair bir yazı hazırlamaya çalışıyorum.. oldukça zormuş.. biraz demlensin çok teferruatlı bir yazı olmasa da çok da eksik bir şey kalmasını istemiyorum..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

