Ninja Assassin ^^ Rain için..

taaa yurtta izlemiştim bu filmi… Bursa İstanbul arasında ki o taşlı yollardan geçerken ulaştırmıştım sırf Rain’in bir filmini daha izleyebilmek için:) Warner Bros tarafından yapılmış bu filmi, bu sayede dvd olarak elde edebilmemiz mümkün.. dvd ararken karşınıza Rain’in çıkabilmesi gerçekten beni çok mutlu ediyor.. neden bilmiyorum ama Korelilere karşı hissettiğim bu aşırı bir yakınlık sebebiyle, güzel yapımlarda yer aldıklarında sanki bir Türk yapmış gibi seviniyorum..

oldukça kanlı sahnelere sahip bir film.. en başından itibaren hemde.. bıçaklar zincirler havada uçuşuyor..  kanlı sahneler bazen gerçekçi gelmemiş olsa da gerçeğini hiç görmediğim için olması mümkün.. Romantik yapımlarda izlemeye alıştığımız Rain’i böyle bir filmde görmek tuhaftı.. tüm vücudu delik deşik gerçekten korkunç..

ama yine de klanından intikam almak isteyen bu Ninja’nın gerekçesi aşık olduğu kadının Klanı tarafından öldürülmesi.. yani ne kadar acımasız bir suikastçiyi oynasa da Rain içinde aşkı saklayabilen bir Ninja :) konusundan daha fazla bahsetmek isterdim ama uzun zaman olması ve oldukça karışık olması sebebiyle vazgeçiyorum.. Rain için seyrettim dedim ama böyle kanlı aksiyon filmlerini severim ben.. genel olarak Romantik filmler ilzesemde gerçekten severek izlerim.. başından mutlu ayrıldığım bir film oldu açıkçası.. fakat ben Ninja’ların neden ingilizce konuştuğunu anlayamadım.. yani en azından kendi aralarında Japonca konuşmalrı gerekmez miydi? sonuç olarak güzel bir  film.. Rain fiziğiyle Ninja olmaya oldukça uygun görünüyor..

One thought on “Ninja Assassin ^^ Rain için..

  1. Rain bu film için ağırlık çalışırken bana çok komik gelmişti, bu kadar şişirmenin ne manası var vücudunu be rain çok iticisin demiştim ama halt etmişim filmin fragmanlarını görünce anladım. birde şuınu eklemem lazım bütün csı-fbı yada ajanı ninjası tümünün ortak noktasının aşk olmaısna şaşırmmak gerekli çünkü adamların daha bebekkken ellerinden yaşamları eşi dostu akrabası alınıyor amaçsızca robota dönüşltürülüyor belkide inni duygularını tek hissedebildikleri an aşık oldukları an, onlara yaşamak adına bir his geliyor ama noluyor sistemz izin vermiyor ve öldürülüyor ee devamındada sıkı bir intikam gerekiyor

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

