Jonjou Romantica ^^ evet söylendiği kadar iyi

bir ay kadar kısa bir süre oldu bu seriyi izleyeli.. iki sezon ve onikişer bölümden oluşuyor.. bir çırpıda bitip gidiveren türlerden.. evet bu bir yaoi ve izlediğim ilk yaoi.. bu türe karşı bir önyargım varmıydı diye sorarsanız belki çok çok azıcık.. ama bu seri sayesinde tüm önyargılarımdan kurtulduğumu söyleyebilirim.. tabi ki bu Jonjou Romantica’nın yapısından kaynaklanıyor büyük bir ihtimalle.. oldukça romantik ve saf bir havaya sahip çünkü..

üç farklı çift ve üç farklı hikayeden oluşuyor.. ufak kısımlarda birbirleriyle kesişsede bu durum hikayeleri pek etkilemiyor ve hepsi kendi seyrinde ilerlemeye devam ediyor.. her zaman ki gibi eğlenceli ve ferah çizimlere sahip.. bu animeden bahsetmek için niye bu kadar bekledim bilmiyorum ama atlayıp gitmediğim için mutluyum..eğer romantik-komedi türündeki animelerden hoşlanıyorsanız bir de bu türü denemenizi öneririm.. devam etmesini isterdim.. çok ama çok eğlenerek izledim..

bu aralar bu türde bir-iki kısa manga okudum.. yakında onlardan da bahsedicem..

5 thoughts on “Jonjou Romantica ^^ evet söylendiği kadar iyi

  1. bu anime benim de ilk izlediğim yaoi.. önyargılarım yoktu bu konuda ama yine de çok doğal gelmedi tabi ki.. ama bi önyargı oluşur mu die düşünmedim değil izlerken :P
    seri bitince tekrar anime, manga aramalarına giriştiğimde bu defa yaoi tarzları da es geçmediğimi görünce anladım ki, yok aksine sevdirmiş bana bu tarzı ;)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

