Sungkyunkwan Scandal ^^ poster yayınlandı

doğruyu söylemek gerekirse bu konuda pek de heyecanlı olduğum söylenemez.. aslında aram saray dizileriyle pek iyi değil.. Goong hariç ki Goong’da pek saray dizisi sayılmaz bana göre… her neyse bu sebeple bu diziye de biraz uzak hissediyorum kendimi diyebilirm… ama Eymasar o kadar heyecanlıydı ki bu konuda sanırım bu sebeple bana da bulaştı biraz.. bu yüzden tabi ki bir kaç bölüm bakmayı düşünüyorum.. uydurdum.. baştan sona izlerim kesin.. zaten başladığımı  bırakabiliyormuyum ki.. taş çatlasa iki kere olmuştur.. hem Eymasar’ın bir bildiği vardır diye de düşünmüyor değilim.. afiş nasıl peki.. şirin tamam da o kıyafetlerle bu şebeklik biraz ilginç olmuş.. ama oyuncular oldukça şirinler.. neyse bakalım bekleyip görelim.. yine de daha iyi bir tane olabilirdi..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

