Shokugyou Tenshi ^^ “bu kitabı birazcık ağlamak istediğinizde açın”

Türü: Doğaüstü, Fantastik, Shoujo

genelde romantik mangalarla daha haşır neşirim.. bu manganın da türünü görünce şöyle bir uzaklaşmıştım.. ama kapağında yazanlar gerçekten ilgimi çekmeyi başardı.. bu sıralar dizilerden çok manga ve manhwa’ya sardım.. oysa halihazırda bekelyen ve oldukça eğlenceli görünen bir dramam var..

özellikle one shotlara bayılıyorum.. işte bu da onlardan biri ve içinde dört farklı hikaye var.. hepsi de birbirinden güzel.. kimisi komik, kimisi duygusal.. hepsine ayrı bir bayıldım anlayacağınız..

ben aluminia‘dan indiriyorum şimdilik.. oradakiler bitince farklı arayışlara girerim artık.. ingilizcem yeterince iyi olmadığı içi türkçeler daha ilgimi çekiyor da..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

