Playful Kiss ^^ beklenen posterler :)

bugün benim sabırsızlıkla beklediğim günlerden biri oldu.. biliyorum bu blogu takip edenlerin %99’u şu anda uykusunda veya kalkmak üzere ama ben buradayım ve bir saniye bile beklemeye sabrım yok bu posterleri paylaşmak için… ne kadar heyecanlı olduğumu tahmin edebilirsiniz herhalde.. o yüzden yazım hatası varsa idare edin :)

işte sabırsızlığımın sebebi.. tabi ki Playful Kiss’in posterleri.. daha görecek günlerm varmış yarabbim.. bu günü beklerken gideceğim sanmıştım da:)

neredeyse öpücük pozunu biraz değiştirmişler.. daha rahat bakılabilecek bir hale getirmişler :)

bunu zaten görmüştük dimi..

yine de Kim Hyun Joong’un tek posterinde ki kıyafet de ne öyle:)  şirin yine de bir tane :)

şirin olduğunu düşünüyorum yine.. ayrıca çizimde ki Kotoko’dan daha güzel bence.. bu nasıl bir karşılaştırma bilemiyorum ama bana öyle geliyo :)

gülücükler saçtığımın farkındayım.. n’apabilirim..br kaç poster bir insanı ancak bu kadar mutlu edebilir herhalde..tahmin edilebileceği gibi ben objektif yaklaşamıyorum bu posterlere.. o yüzden siz ne düşünüyorsunuz??

8 thoughts on “Playful Kiss ^^ beklenen posterler :)

  1. İlk poster süper :)
    kim hyun joong’u daha iyi giydirselerdi keşke daha havalı dururdu ya da en azından gülseydi :) ama kız çok tatlı görünüyo şahsi kanaatimce :))

    • evet gülseydi süper olurdu.. daha iyi giyinmesine falan gerek kalmazdı o zmn.. ama biraz soğuk bir karakteri oynuyo ya yine, o yüzden güldürmemişlerdir.. dua edelim de dizide bol bol gülsün :)

  2. bende merakla bekliyordum:) dizinin 1. teaserı yayınlandı izleyin derim hyun joong öle bi gülümsüyoki görülmeye değer:) hatta blogumada yazdım:)

    • evet gördüm :) hakikaten çok güzel olmuş.. hayret dedim yani nasıl gülümsetmişler bu çocuğu… bu arada iyi ki yorum yazmışsın bu sayede bloğundan haberim oldu.. bundan sonra takibindeyim..

  3. ilk yorumumdu….çok sevinirim:) gerçi daha yeni açtım bloğu adam ediyorum şu anda:) bende senin takibindeyim

  4. Kim Hyun Joong son zamnlardaki en akıllı oppa.yavaş ama emin adımlarla ilerliyor kariyerine.bof zamanı kimler ne popülerken o hep var ve hep iyi.reklam filmleri,müzik çalışmaları, diziler…bence belli bir çizgide uzun yıllar götürecek bu işi.

    • bende öyle olduğunu düşünüyorum ve ileride de öyle olacağını umuyorum.. umarım aynı çizgide devam eder ve daha uzun yıllar seyrederiz.. bu gidişle birlikte yaşlanacağız gibi görünüyor:) neler olacak merak ediyorum..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

