Worlds Within ^^ 902 kelime.. bu yazıyı benden başka kim sonuna kadar okur?

hayatımda gördüğüm en mükemmel poster değil belki ama şu sıralar beni ne kadar etkilediğini tahmin edemezsiniz.. eğer insan bir dramaya aşık olabiliyorsa sanırım ben oldum.. bilmiyorum bu yazı böyle saçma mı devam eder yoksa başka diyarlara mı sürüklenir.. şu anda hiçbir şeyi garantisini verebilecek durumda değilim.. dedim ya bu diziye karşı hislerim var.. gözüm hiçbir şey görecek halde değil.. oysa bitireli iki haftadann fazla oldu.. ama aklıma her geldiğinde kendimi başka bir boyuta geçmişim gibi hissetmeme sebep oluyor..

bu diziyi izleyin yada izlemeyin gibi bir tavsiye de bulunmak istemiyorum.. eğer onu çok sevmezseniz belki de hiç sevmeyebilirsiniz diye düşünüyorum.. ki sıkılanların sayısı da pek az değilmiş galiba.. sanırım bu diziyi sevebilmek için bulunulması gereken bir ruh hali var.. ki ben bu frekansın pek mükemmel olduğunu söyleyemem..

karar aşaması baya zorlu oldu benim için.. üç dizi arasından sıyrılmasına sebep olan ise oyuncuları.. Full House’da izlediğim ve korenin en güzel aktrisi olduğunu o zaman düşünmeye başladığım ve bu diziyle iyiden iyiye kanaat getirdiğim Song Hye Kyo ile The Snow Queen’de ki asi karakteri ve tarzıyla sevdiğim fakat bu diziyle başımın tacı haline gelen, gamzeleriyle ekranda her görünüşünde dış dünya ile bağlantımızı kesmemize sebep olan Hyun Bin..

işte bu iki oyuncuyu almışlar ve biraraya getirmişler.. bence dünyada ki en doğru seçim.. bilmiyorum bundan sonra bir dramada birbirine bu kadar uyabilecek bir çift daha olabilir mi?? aralarında ki uyum öylesine mükemmel ki olayı daha da gerçekçi hale getiriyor ve her şeyiyle yaşamdan bir parçaya dönüşüveriyor sanki.. izledikten sonra bir çok yerde okuduğuma göre bu çift gerçek hayatta da birlikteler.. bilmem hala devam ediyor mu ama bence gelmiş geçmiş en uyumlu ünlü  çift bu ikisi..

Romantizm, komedi , dram.. hepsini aynı anda bulabileceğiniz bir drama bu.. kategorilemem mümkün değil belki ama eminim benim için kendi türünde bir numara artık.. dramda “sorry, i love you”, komedi de “coffee prince” ne ise bu da kendi türünde o yerde benim için.. baş karakterlerimiz yönetmenler, oyuncular ve tüm set ekibi..  bu bir türlü kopamadığımız dramalar nasıl çekiliyormuş onları anlatıyorlar.. oldukça zor olduğunu farkettim ve şimdi izlerken nasıl olabileceğine dair fikirlerim var.. süper bir konu olduğunu düşünüyorum.. kimin aklına gelmişse mükemmel bir fikir..

peki ben bu dizide ne buldum? nasıl nitelikleri vardı da bu kadar sahiplendim.. bu sorulara cevap vermek çok zor işte.. diğerleri için “içime oturdu”, “kalbimi ısıttı” gibi kalıp terimler kullanabilirken bunun için söyleyebilecek bir şey bulamıyorum..öylesine seviyorum işte sadece .. bir kere çiftimiz o kadar tatlı ki etkilenmemek imkansız.. bir de hikaye o kadar bizden ki aralarında geçenler o kadar gerçekçi ki.. sevdiklerimden bir kaç şey sıralamak gerekirse mesela; her bölümde karakterlerin iç sesinin olaya katılmasına bayıldım.. bölüm isimlerine.. duygusal havaya.. çalışırken çektikleri işkencelere.. giriş müziğinin hissettirdiklerine.. tüm OST’a..vs.. vs.. sevmediklerim listesi ise tamamen boş..

çiftimizin aşkı klişelerden uzak ve tümüyle gerçek gibi.. yan karkaterlerin ilişkileri de oldukça cezbedici bir halde.. klişe arıyorsanız eğer belki onların aşklarında aradığınızı birazcık bulabilirsiniz.. ama deha yönetmen rolünde ki Uhm Ki Joon’a bayıldığımı da söylemeden edemeyeceğim..  en çok sevdiğim kısımlardan biri bu alt görselde ki yağmur altında ki sahne sanırım.. yönetmenin sert tavırlarına rağmen ayrılığına ağlayabilmesi çok güzeldi..  ilk defa bu dizide izledim kendisini.. ama bundan sonra unutup gidebileceğim bir oyuncu değil.. ışığı var yani ilk sahnesinde gördüm:) böyle şeytan tüyü gibi bir şey var adamda..

ve hani sevenlerin arada yaşadıkları geleneksel ayrılık vardır ya.. işte bu dizide ki ayrılık beni vurdu diyebilirim.. belki de sebebinin daha bir gerçek olması.. aileler ya da hastalık yüzünden değilde kendisi için vazgeçmiş olması.. bu bizimde sık karşılaştğımız bir şey değil mi?? sırf kendini korumak için sebebsiz, her şeyi bir kenara atıp kendini kurtarmak.. aynen kız gibi yağmurun altında oturup ağlamak isterdim hem “hiçbir şey” aynı zamanda da “her şey” için ağlayabilmek isterdim.. çok gerçekçiydi.. hissettiklerini anlamak pek de zor değil sanki..

ayrıca asistanlar da oldukça eğlenceliler.. ayrıntıları ile çok iyi yoğrulmuş bir drama.. her sahnesi için söylenebilecek bir çok şey var.. aile ilişkileri, eski ilişkileri her şey mükemmel kurgulanmış ve üzerinde çok çalışılmış bence.. yoksa bu gerçekçi havanın verilmesinin pek kolay olacağını sanmıyorum..

mesela Hyun Bin’in eski kız arkadaşını artık istemediği bir sahne var o kadar gerçekçi bir ayrılış ki.. hani eski sevgilisini kırmamak için erkeğe kırk takla attırdıkları sahneler olur ya, kız üzülmesin diye ortaya sayısı belirsiz yanlış anlaşılma çıkar.. işte o terkediş sahnesine o kadar gerçekçi dalmışlar ki geri dönmek isteyen kızın suratına şunları söyleyiveriyor.. tabi kızın da hiç acınacak tarafı yoktu orası ayrı:

başkasıyla çıkıyorum.. onunlayken heyecanlı ve mutlu hissediyorum.. ona hoş görünmek istediğim için bazen gözüme uyku bile girmiyor.. ama sürekli bir şeyleri berbat ediyorsun.. bu beni çılgına çeviriyor.. şu anda aklımda yalnızca tek bir düşünce var.. o da; daha ne kadar acımasız olmam gerektiği..

işte böyle..

uzun zamandır yazmaya çalışıyorum bu yazıyı.. yine de tam istediğim gibi olmadı.. nasıl hissettiğimi daha iyi anlatabiliyor olmayı çok isterdim.. görselleri seçmek de o kadar zor oldu ki.. paylaşmak istediğim onlarca sahne var yine de.. bu şimdiye kadar yazdıklarımdan en çok emek verdiğim oldu galiba.. ama bana hissettirdikleri bundan kat be kat daha fazla.. yazarken bile böyle midemde bir şeyler oluyor.. bu diziyi çok sevdim ve eminim bundan yıllar sonra bile aynı şeyleri hissedecğm, tekrar tekrar izlycm..  kestik..

“annem bir keresinde dedi ki:

“her zaman hayatın zorlaştı..
çünkü hayat çok soğuk, çok zor..
hiçbir şey beklediğin gibi olmadı..
sadece senin değil başkalarının da hayatı zor olabilir..
bu yüzden kendini çok mağdur hissetme
ayrıca annem bu şeylerin gerçekten önemsiz olduğunu söylerdi..
ama bunlar altmış yıldır yaşayan annemin düşünceleri
bizim gibi çok genç olanlar için tüm bu şeyler hala önemli..
kahretsin..”

35 thoughts on “Worlds Within ^^ 902 kelime.. bu yazıyı benden başka kim sonuna kadar okur?

  1. O kadar sevgiyle ve övgüyle bahsetmişsin ki izlemesem kesin indirmeye başlardım. Hatta yeniden izlesem mi diye düşündürdü bana.

    • ben bir ara kesin tekrar izlerim diye düşünüyorum.. istanbula gelirken yanımda getireceğim zaten oda arkadaşım için.. onunla birlikte bir tur daha atarım artık :)

  2. Biri bana mı seslendi? ^^ Ehuehuehu

    Başlık iddialı olunca merak ettim uzun yazı okumak nasıl oluyor diye. Sonra gidip kendi yazılarımdaki sözcükleri bir saydırdım. O.o Gözlerim yerinden çıktı;

    Bin-Jip : 6388 Kelime
    A Frozen Flower : 4448 Kelime
    The Scarlet Letter : 2837 Kelime…. “Ben ne yapmışım böyle…” dedim kendi kendime ehuehueh ^^

    Gelelim yazına ^^

    Yanlış bilmiyorsam dudaklarına kurban olduğum Song Hye-kyo ile yakışıklı ve karizmatik, çekemediğim insanoğlu ^^ Hyon bin bu dizi sırasında ya da sonrasında beraber olmaya başlamışlar. Artık birbirlerini dizide mi keşfettiler ne yaptılar? Heeeyyy güdü heeeyy. Allah sonlarını hayır etsin ne diyim yaw. Çok şükür ki imkansızlıklar var. Ya Hye-kyo ile aramda binlerce kilometre olmasaydı? Ya hergün birebir görebildiğim bir insan olsaydı? Aman drim düşünmek bile istemiyorum. Hayat böyle çok daha güzel. Çok şükür ki çok uzakta. Yoksa kahrolurdum walla ^^

    Bu diziyi bilerek saklıyorum kenarda. Zor zamanlar için. Deli gibi film ve dizi izleyince, izlemediğin kaliteli yapımların sayısı git gide düşüyor, hızla hem de. Aynı kıtlık gibi birşey yaşıyorsun sonrasında ^^ Ben şu an Endless Love serisini tamamlamakla uğraşıyorum. 4 lüden sadece bir dizi kalmadı izlediğim. Onu da önümüzdeki ay izleyip, iyice acıların çocuğu moduna gireceğim ehueuehuh ^^ Kışa hazırlık yani ^^ Yaşasın yağmur, yaşasın hüzün ehueh ^^ ( Yaşasın kar diyemiyorum nitekim ben kar görmeyeli baya bir yıl oldu. İzmire pek uğramıyor kendileri. )

    Annenin dediğine gelince; hımmm bir düşüneyim. Kişisel görüşüm hayatın kimse için kolay olmadığı yönünde. Zengin için de, fakir için de, aşksız kalanlar için de, aşık olanlar için de… Listeyi uzatabilirsin. Hayat her daim zor. İnsanı çabalamaya zorluyor. Ver Allah problemler patlak veriyor. Ya işin rast gitmez, ya aşk hayatın, ya sağlığın… İllana birşey patlar yani. Onlarla cebelleşirken de hayat akıp gider. Böyle birşey olsa gerek hayat diye düşünüyorum. Süper de zevkli… Yani acının bile bir tadı var. Aynı bir Türk Kahvesi gibi. Yeterki Allah evlat acısı yaşatmasın. Ve de sıralı ölüm versin. Gerisi er veya geç, az yada çok herkesin başına geliyor. Ve birşekilde de çözülüyor.

    Eğer hayata küsersen; o zaman işte çekilmiyor. O yüzden küsmicen usta. Kaldırabileceğinden fazla yük verilmiyor zaten insana. Diğer taraftan sıkıntı eşiğini aştımı durum “Eeeeehh, canımdan da mı kıymetli a.k.” deyip geçiveriyorsun ^^

    Hayat güzel, aşk güzel, ayrılık güzel, birliktelik güzel. Nefes alıp verebilmek bile çok güzel. Önemsemediğin çoğu şey çok güzel. Güzel olduğunu farketmezsen de elinden alınıveriyor. “Ulen ne de güzelmiş, nasıl oldu da farkedemedim” diyorsun. O yüzden sağlığını da, sevdiklerini de, icabında malını mülkünü de önemsiycen. Sadece suyunu çıkartmıcan. Nitekim sakınılan göze çöp batar icabında ^^

    Len bu yorum kaç kelime oldu acaba. Okursun de mi? Boşu boşuna yazmış olmayalım sonra. ^^ Gece gece kendime getirdi yazın beni.

    Hade kal sağlıcakla. ^^

    • yorumun tam 432 kelime olmuş.. çok teşekkür ederim hem okuyup hem de böyle güzel şeyler yazdığın için.. merak etme sonuna adar okudum hem de daha iyi sindirebilmek için 2 kere okudum:) şu an saat sabahın 6’sı, hava yavaştan aydınlanmaya başladı.. ve yorumunu okumak gerçekten bu saatte özellikle oldukça güzeldi.. yaşama sevincim arttırdı diyebilirim.. uzun zamandır böyle umut aşılayıcı kelimeler duymamıştım..
      o sözler Hyun Bin’in dizide ki annesine ait aslında.. ama bunun üzerine söylediklerin o sözlerden çok daha fazla anlam taşıyor bence.. haklısın hayata küsmemek ve acılardan bile tat alabilmek gerek..

      dizi kıtlığı hakkında da çok doğru söylemişsin günden güne daha da zorlaşıyor iyilere rastlamak.. neyse ki benim önümde izlemem gereken daha bir çok dizi var.. endless love serisine henüz başlamadım bile.. ama ben onu seneye bıraksam iyi olur kışa ağlak girmek beni bozar.. özellikle derslere yoğunlaşmamın gerektiği bir dönemde sınıfta ikide bir aklıma gelip gözlerim doluyo sonra :)
      sende kal sağlıcakla :)

  3. Nilü, valla benim de bu diziyi inanılmaz izleysesim geldi şimdi, zaten sermin de tavsiye ediyordu. Hieyt, kim tutar beni :)
    Endless Love serisi için de ben Autumn Tale’e bayıldım, zaten Song Hye-kyo başrolde, bayağı ağlamıştım. (Mİsa’dan sonra en çok ağladığım diziydi ama acaba benim de mi o sıralar frekansım uygundu bilemiyorum :) )
    Winter Sonata’yı izleyen bir arkadaşıma anlattırdım. Çünkü başrollere daha resimlerinden gıcık oldum. Belki iyilerdir, yine de bana uzak olsunlar, izleyemem kazık gibi adamları liseli modunda. Bir de arkadaşım aynı Türk filmlerindeki gibi deyince ben de “Nasıl benzeyebilir ki, …mı oluyor?” demiştim, hakkaten oluyormuş, izleyenler bilir. Bayağı gülmüştük, hala komiğime gidiyor
    Spring’e güzel diyorlar, Summer’ın da kadro sağlam. Listede duruyorlar, haydi hayırlısı

    • bakalım sen sevecek misin?? izle haberini verirsin artık :)
      Winter Sonata’yı çok övüyorlar yaa… baya merak ediyorum aslında ama hep erteliyorum.. oyuncular beni de pek açmadı ama bu kadar seveni varsa, vardır bir kerameti diye düşünüyorum.. izliycem inşaallah onuda bir gün.. hatta sırayla giderim herhalde.. bilmiyorum artık zamanı bi gelsin de..

  4. Walla diziyi izlerken sıkıntıdan patlayanlardan biride benim nilü :D Hyun bin in hatrına dayanıyım dedim ama yapamadım :D Hyun bin her zamanki gibi tüm asaleti ile duruyodu dizide ama ben işte :D dizide en çok beğendiğim şey seninde dediğin gibi hep izlediğimiz dizilerin nasıl çekildiği. Ben hep merak etmişimdir. Bu dizidede aydınlattılar beni saolsunlar :D Dizinin 7 bölümüne kadar mı ne dayandım oldukça güzel romantik sahneleri wardı. O yönden hakkını yemeyelim dizinin. snow queen de hadi artık bi sarılın,öpüşün koklaşın dedirten hyun bin gitmiş daha mükemmeli gelmişti dizide :D Tabii kim sam son daki hyun binide unutmamak lazım :D Kısacası ben sıkılanlardanım. Oda daha çok romantik-komedi ağırlıklı izlemeyi sewdiğim için :)

    • fatocum demek ki frekansın uygun değilmiş.. uysaydı eminim severdn.. Hyun Bin çok tatlı bu dizide gerçekten.. en tatlı bu dizide bence hatta.. kesinlikle bittim Hyun Bin’e.. sürekli gülümsüyordu zaten ilk bölümlerde o gamzeler pıtırcık pıtırcık çıkıyordu :)

  5. sonunda bu diziyi sermin ve benden başka beğenen birine rastladım, artık bende bir sorun olduğunu düşünmeye başlayacaktım^^
    öncelikle magazin servisi, bu dizi 2008 kışı gibi yayınlandı ben geçen yaz bu zamanlarda izledim sanırım, hyun bin ve song hye kyo da tam o zamanlar çıkmaya başladı. dizi çekilirken aralarında bişey yokmuş iyi arkadaşlarmış. sonra hyun bin bir proje için uzaklara gidince birbirlerini çok özlediklerini anlıyorlar ve ilişkileri başlıyor. (sanki gözümle görmüş gibi heryerde bunu anlatıyorum, menajerlerinin açıklamasıydı sanırım)
    diziye dönersek benzerlerinden hatta benim şu ana dek izlediğim tüm kore dramalarından en keskin biçimde ayıran özelliği gerçekçiliği kesinlikle. bu dizide entrikacı, ara bozan kara kediler yüzünden, statü farkı yüzünden, hastalıktan vb. kavuşamayan bir çift yok. hatta dizi başladıktan kısa süre sonra ilişkileri de başlıyor ve aynı bizimki gibi bir ilişki. ara vermeler, zaman istemeler vb. ki bunların sebepleri de gerçek hayatla benzeşiyor.
    bunun dışında hep izlediğimiz dramaların nasıl çekildiğini görmemiz çok hoş bir detay.
    başrol çiftinin kimyası ile tartışılmaz bile.
    sanırım genellikle bu dizinin sıkıcı bulunmasının sebebi çok gerçekçi olması. o kadar alıştık ki kendi yaşamımızda olmayan entrika, dalavereleri izlemeye, bize benzer birilerini görünce sıkılıyoruz. şimdi benim hayatımı kameraya çekseler eminim herkes sıkıntıdan patlar.
    tabi böyle deyince bu diziyi de çok sıkıcı sanmasın okuyanlar, ben gayet eğlenerek ve severek izlemiştim^^
    nilü az sayıda worlds within severleri arasına katıldığın için tebrikler^^

    • teşekkür ederim.. bir grup kuralım en iyisi worlds within sevenler diye bakalım kaç kişi olucaz :)
      dizide odukça samimi sahneleri var zaten eeee ayrılınca dayanamamışlardır tabi şimdi Song Hye kyo’ya hak vermek lazım Hyun Bin’i özlememk mümkün mü ki?? içini sevmesen bile dışına bakmak yeter :)..
      ben im merak ettiğim hala birlikteler mi.. ya bide bu koreli ünlüler bırakın kaçamak yaparken, özözüne sevgilisyle bile yakalanmıyorlar mı kameralara ya.. bizimkileri sağda solda yakalıyolar walla anlamadım.. yoksa korede paparazi lik diye bir meslek yok mu?? bu arada özözüne sevgili ne demekse :)

      • valla ilk duyduğumda ben de neti talan etmiştim, bulanık da olsa beraber bir resim yada videolarını bulmak için, ama yoktu sanırım hala yok^^ bir yerlerimden uydurmuyorsam o zamanlar pek dışarı çıkmadıklarını, başbaşa yada arkadaşlarıyla evde falan takıldıklarını duymuştum ama başka bir olayla karıştırıyor da olabilirim. sanırım orda ünlüler baya dikkatli yakalanmama konusunda, so ji sub da han ji min’le beraber diyorlar ama ortada hiç bir kanıt yok ama bunlar kendileri açıklamış, hala beraber olmalılar çünkü ayrılsalar yine açıklarlardı sanırım. (amma kafa patlattım ben de^^)

        • hadi ya.. evet So ji yle Han Ji Mİn olayını da duydum ama bişey göremedim yine.. ya bi fotoğraf yayınlayın yeter biz de rahat edelim dimi.. iyice ipin ucunu kaçırdık zaten artık kim kiminle onu bile öğrenmek zorundayız sanki :) ama insan işte merak ediyor..

  6. Valla benden başka seven olması o kadar mutlu etti ki! Diziye bayılıp ayıldığım için fazlasıyla yalnız hissediyordum kendimi. Hislerime tercüman olmuşsun nilü. Ben kesinlikle birkez daha izleyeceğim. sevenlerin ortak beğendiği şey dizide gerçeklik belkide beğenmeyenlerin çoğu bu fazlasıyla hissedilen gerçeklik yüzünde beğeniyordur. Çünkü anormal sayılabilecek birşey yok. Herşey umulduğu gibi beklendiği gibi oluyor ters köşeye yatmıyorsun.
    Atraksyona alışmış izleyici, fazla beklentisi olan izleyici ve seninde dediğin gibi farklı frekanstakiler için sıkıcı gelebilir. Ancak hissediyorum ki ben ne frekansta izlersem izleyeyim sıkılmam heralde.
    Benim için unutulmazların içinde bu dizi.

    • bu arada kuzenimle beraber izlemiştik bu diziyi ve o da çok beğenmişti.. belki de bu yüzden anlayamıyorum pek beğenilmemesini.. ben de bu diziyi unutabileceğimi sanmıyorum.. baştan sona hiç bir anı kaçırmamak içi gözlerimi kocaman açmadığım tek bir sahne bile yok neredeyse..

  7. bu güzel yazının ardından nası izlemek istedim nası anlatamam
    indireyim izleyeyim sonra gelip yorum yaparım yine belki dicem ama ne kadar zaman alır bunlar bilmiyorum tabi :P
    bu arada winter sonata benim ilk izlediğim Kore dizisi.. daha Kore’nin k’sini bilmezken kanald’de saat 2 civarlarında türkçe dublaj olarak izledim ben o diziyi.. düşlerimin prensinden bile önce düşün :)
    o zaman çok beğenmiştim hatta yarım bırakmışlardı içimden neler sayıştırdığımı bir ben bilirim çünkü herkesin uyuduğu bir saatte başladığı için pek kimsenin haberi yoktu bu diziden.. sonra bulup buluşturup sonunu izlemiştim de hücrelerimin bir kısmını kurtardım çok şükür..
    ve hatırladığım kadarıyla başroldaki kız kadar hiç bişey rahatsız etmemişti beni.. öyle uyuntuydu ki, bizdeki lamia var ya aynen öyle :D

    • lamia’yı bilmem ben.. neyse bende bi bakayım şu winter sonataya artık.. herkes izlemiş bi ben kalmışım herhalde :(

  8. bende bu diziye bayılanlardanım.kız terk edildiğinde sanki ben terk edilmişim gibi bunalıma girmiştim nasıl bi manyaklıksa:Dbelki de nilünün de dediği gibi gerçekte nasılsa öyle olduğu için olmuştu bi kere kız diğer dizilerde ki kızlar gibi terk edildikten sonra iki gıdım gözyaşı döküp tamam terk edildim ama gururluyum hallerinde değildi.böğüre böğüre ağladı da gidip oğlana ayrılmamak için yalvardıda….çok etkilenmiştim çoookkk

  9. değil 902 kelime sen bu diziyi 1000 kelimeyle anlatsan da okunurmuş,ben de diziye en az senin kadar aşık oldum ve sağda solda sürekli olumsuz eleştiriler görüp sinir oldum.bu dizi bu kadar iyi anlatılmazdı sanırım tüm duygularıma tercüman olmuşsun
    aman aman kdrama izlemişliğim yok ama farkettiğim şey ortaya çıkardığı işler çok iyi olsa da bizimle aynı kalite sorunu yaşadıkları,dizileri acayip uzun,çoğu zaman sürekli tekrara giriyorlar ki bu adamı deli ediyor.bir de adamların başarısı sanırım dünyanın en büyük klişerini alıp,sevimli hale getirmek,daha hiçbir kore dizisine ratlamadım ki ilk defa duyduğumuz bir konu işlesin klasik kontrat evliliği yapmalar,aileyi başından atmak için sevgili numarası yapmalar ve aşk üçgenlerini aşan aşk dörtgenleri,hep aynı konu diyordum ta ki worlds withine rastlayana kadar.bu kadar peri masallarına sarmış bir sektörden böyle kaliteli bir iş çıkması muazzam bence,bizim dizileri düşününce kıskandım bile diyebilirim bu dizinin avrupa standartlarında olduğunu düşünüyorum.
    uzun zamandır bu kadar gerçek birşey izlememiştim diyebilirim,öyle bir ayrılık yaşanıyor ki dizide kendim terkedildim sanki.hyun binle song hye kyo muazzam bir ikili,ben zaten diziye de bu ikiliyi daha doğrusu o muhteşem afişi görüp başladım.birlikte çekilmiş elele tek fotoları worlds withinin basın toplantısında çekilmiş ama bugün kara haber geldi malesef,hyun binin dün askere gidişinden sonra bugün de ayrılıkları açıklandı.bu kore oyuncularının fanları bir anormal nedendir anlamadım,adamların kendileriyle olabilme ihtimali varmışçasına sevgililerinden nefret ediyorlar,en çok nefert toplayanlardan biri de hye kyoydu.ayrılığa herkes pek bir sevinmiş hyun binin secret gardendaki vasat hatunla sevgili olmasına kafayı takmışlar.neyse ben üzüldüm açıkçası dünya üzerinde bu kadar yakışan bir çift bir angeline bradi bilirim ben,zaten bunlara da korenin brangelinası diyorlarmış,barışırlar inşallah dizideki gibi:)

    • benim gibi bir seven daha olmasına acayip sevindim şimdi..
      ama hyun bin ile song hye kyo’nun ayrılık haberi yıktı beni.. nasıl olur ya çok yakıştırıyordum ben onları zaten belliydi bi şey olduğu çocuğu askere uğurlamıyorsa vardır bi halt.. niye ayrılmışlar ki.. bi de ha ji won’la birliktemiymiş o kızla hem de song hye kyo’dan sonra.. nasıl olur ya hayat garip işte :S

  10. yok o kızla beraber değil şükür,sadece dizi izleyicileri beraber olmalarını istiyor malum bazı insanlar diziyle gerçeği ayıramazlar,hye kyo songdan inanılmaz nefret eden bir kitle var,bu full hausetaki rainle arasında birşeyler geçmiş galiba,sevgiliymişler ayrılmışlar da bu milleti niye bu kadar rahatsız ediyor çözemedim,korelile rde dizilerinden anlaşılacağı üzere bayağı tutucular belli oldu ama bizim millete ne oluyorsa anlamadım,kadının önceden biriyle sevgili olması mı rahatsız ediyor nedir,kadına inanılmaz bir kıskançlık besliyorlar,sürekli bir yerleri estetik diye saçmalıyorlar,bu kadının özellikle dudakları muazzam güzeldir malum
    bugün yapılan açıklamada aslında ocakta ayrıldıklarını ama hyun binin işlerinin önüne geçmesini istemedikleri için bu kadar bekledikleri yazıyor malum hyun bin son birkaç aydır inanılmaz meşgul,berlin film festivaline iki filmiyle birlikte gitti
    dün hyun binin askere giderkenki fotolarını gördüm gözü yaşlı üzüldüm ama bu ayrılık haberi travma yarattı ben de,diziyi izleyeli birkaç hafta oldu ama ben sıkıldıkça nerdeyse hergün birkaç dakikada olsa izliyorum,özellikle dizideki bu içses olayına bayıldım
    ha bu arada ayrılık sebebini birbirlerine vakit ayıramama ve etraftan gelen sürekli ayrıldınız mı baskısı olaraka açıklamışlar bilemedim bence iki yıl gibi uzun bir süreci bu şekilde geçirmek istememiş olabilirler,tam da yeni keşfetmiştim bu çifti ne olduğunu anlayamadan ayrıldılar yıkıldım

    • ne biliyim bu kadar kıskançlık saçma yani kadına kin beseleyecek kadar.. bence çok yakışıyorlardı.. üzüldüm ayrılmalarına çok.. ayrılma sebepleri pek büyük değilmiş ama daha kötü bişey olsa da millete duyurcak halleri yoktu tabi bu koreliler özel hayatlarını baya gizli tutuyorlar.. paparazzilik pek yapılmıyor orda heralde..
      dizideki iç ses olayına bende acayip bayılmıştım.. hatta bu diziyi oturp tekrar baştan izleyebilirim hepsi tekrar dinlenebilecek sözler..

  11. güya kadın yeteneksizmiş,yapmacıkmış ama ne hikmetse full houseta herkes beğeniyor sonradan yeteneksiz oldu herhalde!ben inanamadım özel hayatlarının bu kadar gizli tutabildiklerine,insan hiç mi dışarı çıkmaz.korede paparazzilik olmadığını pek sanmıyorum,koreliler bana bu konularda daha manyak geliyor aksine,malum adamlarda fan olma geni fazla gelişmiş:))
    neyse bugün okudum ki hala mesajlaşıyorlarmış,sevimdim:)
    diziyi insanın izledikçe izleyesi geliyor resmen,hayat hakkında o kadar gerçekçi tespitler yapmışlar ki insanın etkilenmemesi mümkün değil,bazen en sevdiğim sahneyi filan söylemek istiyorum ama seçemiyorum:)

    • fıstık gibi kadın ben koreli bayanlar arasında daha güzelini görmedim henüz.. o dudakları yok mu hele mükemmel.. bence yeteneksiz falan da değil.. kadının güzelliğini kıskananların çekememezliği işte başka bi şey değil :S
      ya evet aslında korelilerin eğlence programlarına karşı ayrı bir bakışı var.. çok ilginç programlar yapıyolar.. bunlar neden görüntülenmiyorlar bi yerde anlamadım..

      barışırlar inşeallah ya..

  12. yeteneksiz değil tabiiki hatta çok müthiş ağlıyor bence,dudakları filan titiriyor ağlarken,o kadar inanadırıcıydı ki sonlara doğru ağlamasından rahatsızlık duydum artık,bir ara kin beslemedim değil hyunun karaktere,kıyılır mı bu kadar bir insana
    kıskanıyorlar vallhi kadını başka açıklaması yok:))

    • ya sorma o terk ettiği zaman anahtarı fln istediği zaman ki tavrı nasıl bir şeydi ya.. çok fenaydı valla sanki bana yapıyormuş gibi hissettim.. ama onu da anlıyorum bir yandan çünkü bende aynı öyle olabiliyorum bir karar aldığımda.. kendini korumak için işte mecbur kaldı n’apsın.. :(

  13. bir de şu kızı kapıyı yumruklayıp,ağlarken bile içeri eve almaması dumurlara sürükledi beni ama mesela bu sahneyi önce kadının gözünden izledik,sonra adamın gözünden meğerse gözüyle ilgili problemi öğrenip hastaneden döndüğü günmüş o gün.bir de böyle bir güzelliği vardı dizinin,bazen olayları ikisinin de gözünden vermesi
    izlerken kızdırdı mı kızdırdı ama bir o kadar gerçekti,normalde bütün dizi filmlerde karakterler sevdiklerinin mutluluğunu,isteklerini kendilerininkinin önüne koyarlar ama gerçek hayatta böyle olmuyor tabii
    bu arada coffee princei izleidm bitirdim:)henüz yazamadım çünkü kafamı toparlayıp etkisinden çıkamadım henüz:)

    • evet çok kötüydü ya worlds within diye diye bi hal olmaya başladım bugünlerde..
      coffe prince yorumunu bekliyorum kafanı toparla gel çabuk..
      çok beğendin dimiiii.. ben demedim mi bayılcan diye :)

  14. yazıyı yazalı olmuş bayağı,bu sıralar sen bir worlds within çıkarması daha yap:)zaten insan normal sevdiği dizi bitince niye bitti ya olur,özler filan ama bu diziyi bir başka özlüyorum ben.dizi giriş gelişme sonuç formatında olmadığından böyle süregelene bir hayat olduğundan insan daha sürsün istiyor,şöyle içsesleri konuşsun biz hep dinleyelim:)
    beğenmek ne kelime,kafayı toparladım gibi bakalım:))

  15. Kessinlikle yorumun supperdı admincim hyunbını seviyordum fakat bana dahada cooook sevdırdın bu arada yorumlarınada bayıldım basarılarının devamını muhakkak bekliyoruuuuuzzzz:)))

    • Teşekkür ederim eskisi kadar yazamıyorum şimdilerde, eskisi kadar da izleyemiyorum aynı zamanda ama bu aralar yine dönüş yaptım sayılır yavaş yavaş Kore dramlarına..

  16. Ühühühühü ben ağlamayayım da kimler ağlasın? Secret Garden’i bitirdim! Depresyondayım şuan… Ostlarını dinliyorum şimdi, daha da üzülesim geliyooo… Sırf Hyun Bin’in ölünesi gamzeleriyle yakışıklılığı yüzünden başlayacağım bu diziye. İnş beni kendime getirir. Eğer getirmezse son sözüm Secret Garden olacak ve geberip gideceğim. Yaa senin dediğin gibi diziye aşık oldum. Şaka maka cidden Secret Garden’e aşığım.. Her ayrıntısı, her oyuncusu ayrı güzel.. Bir yerinde dahi sıkılmadım. Bir kez daha Koreli yönetmenleri ve yapımcıları sövüyorum! BARİ ŞU DİZİLERE ÖZEL BÖLÜM YAPIN VİCDANSIZLAR!!!!!!! ZATEN KISAA!!!!!!!!!!! Neyse şu dediğin diziye başlayalım bakalım…

    • Ben geçen ay worlds within i baştan açıp izleyeyim dedim.. Hatta şöyle yüksek çözünürlük bulayım baştan indireyim dedim.. Bulamadım.. İzle tabi..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

