Lovely Complex ^^ nasıl şimdiye kadar bahsetmedim??

bir anime izledim geçenlerde Bokura ga ita.. ondan bahsedecektim aslında bugün.. görsel toplamak için oradan oraya zıplarken Lovely Complexe rastladım.. geçen yaz izlemiştim bu ikisini.. ve şimdi resimleri görünce bile kahakalarımı tutamadım.. çok eğlenmiştim izlerken.. uzun zamandır böyle güzeline de rastlamadım zaten..

sonra dedim Bokura Ga ita’da neymiş bunlar dururken bundan bahsetmeye karar verdim.. baş kahramanlarımız uzun  boylu bi kız olan Koizumi ile kısa bir erkek olan Otani.. bu iki arkadaş lise başlayınca aynı sınıfta olmalarından dolayı tanışırlar ve boy farkları yüzünden okulun Komedi ikilisi olarak anılmaya başlarlar..

aslında ikisinin de boyları ile ilgili kompleksleri vardır.. zamanla aslında ne kadar da uyumlu olduklarını farkederler ve çok iyi arkadaş olurlar.. tabi bu arada o kadar komikleşirler ki.. sürekli birbirlerine sataşırlar.. gülmekten öldürürler.. bir de arkadaş çevreleri var tabi ki onlarda oldukça komik.. neyse bu iki arkadaşın zmanla duyguları değişmeye başlar ve olay arkadaşlık boyutunu birazcık aşar..

ya sırf şu çizimlere bakmak bile beni güldürmeye yetiyor.. canınınz gülmek istiyorsa ve hala bu animeyi izlemediyseniz mutlaka seyredin.. ya bu aralar benim karşıma hiç de iyi animeler çıkmıyor doğrusu.. biraz tavsiyeye ihtiyacım var sanırım..

2 thoughts on “Lovely Complex ^^ nasıl şimdiye kadar bahsetmedim??

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

