Jang Geun Suk ^^ Mary Stayed Out All Night

dünden beri her yerde karşıma çıkıyor bu haber.. ee tabi doğal bir şey herkes heyecanlanıyor Geun Suk’un yeni bir diziyle dönüş yapacağını öğrendiğinde.. şimdi bir Kimi wa petto olayı vardı.. biz on da bekliyorduk Geun Suk’u ama işler öyle değilmiş.. uri geun suk (nedense içimden acayip böyle demek geldi birden bizim gen suk’umuz yani :)) şu sıralar bir Manhwa’nın dizisinde yer alacakmış.. öyle diyolar ben onların yalancısıyım yanii… olay kimi we petto gibi askıda kalırsa benim suçum değil bilesiniz diye söylüyorum.. her neyse biz işin eğlenceli kısmına geçelim şimdi..

kızlar şirin dimi.. bu ikisi aynı kız mı farklı mı emin değilim.. saçlarının rengi farklı ama.. neyse görücez kısmetse..

Geun Suk asi bir rock şarkıcısı oluyormuş böylece.. haa ha bu çocuk bu gidişle böyle rollerden başını kaldıramayacak her dizisinde sahneye çıkıyor neredeyse:) ben bundan memnunum açıkçası şikayetim yok.. sahnesini seviyorum Geun Suk’un..

bu arada biliyorsunuzdur belki Geun Suk’un şu uzun saçlı hali yüzünden depresyondayım.. acaba bu yapım için mi uzatıyordu bu çocuk saçlarını diye düşünüyorum şimdi.. çizgilerden görüldüğü gibi karakterin en belirgin özelliği neredeyse beline kadar saçlarının olması.. saçları benimkinden güzel :)

yanlış anlamayın Kim Bum’un olayla bir bağlantısı yok henüz.. ama ikinci adam rolü duyduğuma göre bir kusursuz adammış.. hani Bof’da ki Yoon Ji Hoo neyse bu da öyle mükemmel özelliklere sahipmiş.. yani bu rol için şöyle Geun Suk ile yarışabilecek biri  lazım bana göre.. bide ben bu resimde ki çocuğu aynı Kim Bum’a benzettim.. sizce de öyle değil mi?? duruşları bile benziyor baksanıza:) neyse Kim Bum olsa güzel olurdu diyorum.. bakalım onlar kimi seçecek..

manhwa’yı şöyle bir karıştırdım.. roamntik komedi türünde.. eğlenceli bir şeye benziyor.. çizimleri oldukça güzel.. Geun Suk’un rolü çok iyi canlandıracağını düşünüyorum.. You’re Beautiful’da ki karakterinde farkını nasıl ortaya koyduysa bunda da yeni şeyler göstereceğini düşünüyorum.. umarım yanılmam.. eğlenceli bir yapım bizi bekliyor gibi..

gezdim gezdim de hiç benim uğraştığım gibi uğraşılan bir haber görmedim daha.. el emeği göz nuru oldu bu post diyebilirim.. umarım dizi çekilir.. sanırım kasım gibi KBS’de yayınlanacakmış..d-addicts öyle dedi :) diğer oyuncuların kim olacağını acayip merak ediyorum..

9 thoughts on “Jang Geun Suk ^^ Mary Stayed Out All Night

  1. Bir sürü sitede bu dizinin haberini gördüm. JGS’nin ben farklı roller oynamayı seviyorum demesine rağmen You are beatiful’a benzer bir karakter olduğunu düşünüyorum. Ama onu rock star olarak görmek oldukça eğlenceli olacak bence =) Manhwadan uyarlamaymış . Ama gezindim aradım bulamadım =( Okuyabilsem çok sevinirdim. Siz nerede buldunuz?? Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Ayrıca ikinci karaketer hakkında baya yorumlar geliyor. Yok şu yok bu diye. Siz ise bu konuda bir yorumda bulunmamışsınız sadece dileğinizi söylemişsiniz. Hoşuma gitti. Benimde dileğim kız oyuncunun JGS’den genç olması. Erkek oyuncudan büyük bayanlar nedense hoşuma gitmiyor =)

    • bence de Rock Star olarak izlemek oldukça eğlenceli olacak.. ben Manhwanın olduğu bir site buldum ama tabi ki yazılar korece okuyabilirm diyorsan buyur bölümler 7. sayfadan 1.’ye doğru ilerliyor..

  2. gen suk un bu yeni saç stiline bende gıcığım. Değişik duruo. Kısa saçlı daha yakışıklı bana göre :)

    Ama manhwa nın resimlere bakarsak geun suk oppam gider bu role. Asi tawır olsun saç stili olsun :D Mümkünse kaşları olduğu gibi kalsın :D

    Kimi wa petto nun olmucağını bende duydum. Keşke olsaydı ama. Oppama o rolde giderdi :) Kısmet artık :)

    • herkes kısa saçlı halinde hemfikir sanırım.. daha uzun saçlı hali daha iyi diyen duymadım.. ama Hong Gİl Dong’u izliyorum bu ara orda uzun saçlı olması batmıyo gözüme.. gerçi orda herkes uzun saçlı olduğu için olabilir..
      bence bunun konusu daha iyi Kİmi Wa Petto’dan Geun sUk’u hayvan yerine koymak pek doğru gelmiyor bana :)

  3. Ben jang geun Suk’un uzun saçlı halinide seviyorum. Oldukça hoş duruyor. Bence Onun sorunu giyimi. Eğer giyimi daha erkeksi olursa uzun saç çoğu kişi için problem olmaz. Tabi ben uzun saç hastası biriyim :D Belki o yüzden seviyorumdur :D :D

    • evet ya giyimi hakikaten kötü.. diyorum bazen içinde Geun Suk olduğunu bilmesem.. yolda görsem yüzüne bakmam..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

