F.T Island ^^ sarang sarang sarang

edit: bir ara burada bir video vardı ama telif hakkı yüzünden silinmiş bende taa 12 şubat 2012 de farkettim kim bilir ne zaman oldu bu onu sildim yenisini bulmaya üşendim bu yazı kaldı böylece.. olaylar.. olaylar.. olaylar..

evet işte klip yayınlandı ve albüm çıktı.. ben sevdim.. ve dinledikçe daha da çok seveceğimi düşünüyorum.. LeeHong Ki’nin sesini ekileyici buluyorum.. sadece “aaaaa” dese bile severim herhalde :)

Aşk Aşk Aşk

Kalbim duruyor
Nefesim tıkanıyor
Sen ayrılırken…

Kalbim donuyor
Seni seviyorum
Seninle mutluydum…

Senin erkeğin olmak için doğmuştum
Bu nedenle seni sonuza kadar sevecektim
Bu böyle, şimdi ağlama arzumu yok saymaya çalışıyorum

Yağmur damlaları bütün bedenimi kaplıyor
Kendimi tekrar başımı kaldırıp gökyüzüne bakmaya zorluyorum
Damlalar gözlerime doluyor tıpkı seninle ilgili düşünceler gibi
Ve içimde tuttuğum gözyaşlarının yerini alıyor

Seni delicesine sevmiştim ve çok mutluydum
Ve bu aşkın anıları seni gönderirken bana kalan tek şey…

Hoşçakal aşkım, aşkım, aşkım
Kendine iyi bak aşkım aşkım aşkım
Gözyaşlarım bütün bedenimi kaplayacak kadar yükselse bile…

Şimdi hoşçakal, hoşçakal, hoşçakal
Terk et beni ve lütfen mutlu ol
Bir adım, bir adım daha, gittikçe uzaklaşıyorsun benden…

Sessizce bir bardak içki dolduruyorum
Bardağı zorla tutarken, derince iç geçiyorum
Bir bardak içiyorum seni düşünürken
Aynı anda içimde tuttuğum gözyaşlarını bırakıveriyorum

Seni delicesine sevmiştim ve çok mutluydum
Ve bu aşkın anıları seni gönderirken bana kalan tek şey…

Hoşçakal aşkım, aşkım, aşkım
Kendine iyi bak aşkım aşkım aşkım
Gözyaşlarım bütün bedenimi kaplayacak kadar yükselse bile…

Şimdi hoşçakal, hoşçakal, hoşçakal
Terk et beni ve lütfen mutlu ol
Bir adım, bir adım daha, gittikçe uzaklaşıyorsun benden…

Kalbim soğuktu, aşkı bilmezdim
Gerçekten teşekkürler, senin sayende aşkın ne olduğunu öğrendim şimdi

Kalbim duruyor
Nefesim tıkanıyor
Sen ayrılırken…

Hoşçakal aşkım, aşkım, aşkım
Kendine iyi bak aşkım aşkım aşkım
Gözyaşlarım bütün bedenimi kaplayacak kadar yükselse bile…

Şimdi hoşçakal, hoşçakal, hoşçakal
Terk et beni ve lütfen mutlu ol
Bir adım, bir adım daha, gittikçe uzaklaşıyorsun benden…

Yağmur damlaları bütün bedenimi kaplıyor, gökyüzüne bakıyorum
Gözyaşlarım bütün bedenimi kaplayacak kadar yükselse bile…

Şimdi hoşçakal, hoşçakal, hoşçakal
Terk et beni ve lütfen mutlu ol
Bir adım, bir adım daha, gittikçe uzaklaşıyorsun benden…
kaynak:yeppudaa

6 thoughts on “F.T Island ^^ sarang sarang sarang

  1. şarkılarının melodileri hepgüzeldir ilk 20 saniye özellikle bu şarkıda klipte harikaymış

  2. Klibi çok çok çok beğendim. Tam benlik bir iş :) Neden bilmiyorum ama korelilerin yaptıkları işler, bizim Türklerin yaptıklarından daha çok hitap ediyor bana.

    • bence genel olarak bizim yeşilçam havası hakim.. o yüzden de biraz daha yakın hissediyoruz kendimizi diye düşünüyorum ben.. kesinlikle bana da daha çok hitap eidyor.. tv de yayınlanan hiçbir diziyi izlemiyorum neredeyse.. kore yapımı olsun çamurdan olsun noktasındayım artık..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

