Playful Kiss ^^ yeni teaser

inanamıyorum yaa iki dakika insan içine çıkayım dedim başıma neler geldi.. bir daha internetten bu kadar uzaklaşırsam.. Playful Kiss’in yeni teaser’ı yayınlanmış.. bense tam bu sırada arkadaşlarımla iftar yapıp gülüp eğleniyordum.. bu ana nasıl şahit olamadım :(

neyse artık kendimi toparlayıp bunun keyfini çıkarmam gerek.. çok çok kısa zaman kaldı kavuşmamıza..

o zamana dek.. Kim Hyun Joong’un sinirli ses tonuyla idare edeceğiz.. biraz daha fazla görüntü var bu kez elimizde.. hii hii hii… okuduğuma göre Ha Ni başta şöle bişiler söylüyo kısaca..

“herkes bana vazgeçmemi söyledi, ama ben başaracağıma inanıyorum.” çok tatlı

masada uyuma sahnelerini çok iyi hatırlıyorum .. o ne tatlı bir annedir öylee.. o ağaç önündeki ise öpüşme sahnesi değil kanımca..  çok çok farklı olması gerekiyor orijinalde.. kesin dalga geçiyodur kızla.. ahh ah bu koreli erkekler dalga geçmeye bayılıyorlarmış gibi görünüyor :) Kim Sam Soon’da da var böyle dalga mevzusu hatırlarsınız.. eyyyşşş… ne acaba?? ah çatlayacağım galiba…

7 thoughts on “Playful Kiss ^^ yeni teaser

  1. Ben de sonradan gördüm teaserı.. Benim gibi sabırsızlıkla bekleyenleri görmek daha da heyecanlandırıyor .:) Bazen düşünüyorum da abartıyor muyum acaba…

    • abarttığımız kesin ama tek abartan biz değiliz.. bu diziyi bizim gibi bekleyen binlerce insan var eminim, en küçük bir haber bile her yerde karşımıza çıkıyor.. herkes çok heyecanlı bu dizi için.. yalnız değiliz merak etme..

  2. Ben 15 dk lık trailerını bile gördüm :) Övünürmüşüm :)

    Ama 15 dk lık trailerından anladığım kadarıyla acayip sinir bir kim hyun bizi bekliyor yaw. Bi insana soğuk rol böylemi gider dedirtti. Keşke az biraz sempatikde olsa. Gülümsese falan. İlla manganın aynısı olcak diil ya :) Ah ah eylül bi gelseydi :D

    • dur bend eövüneyim o zmn.. 14 dk.lık trailer gördüm bi de 7 dk.’lık vardı onu da gördüm :)
      ya evet hun Joong baya ciddi bir karakterde oynuyor.. ama don yağ dolması olarak da hatırlamıyorum karakteri.. soğuktu ama sıcak bir yönü de vardı :) yakışır Hyun Joong’uma :) ya eylül gelincebaşlayacak ama altyazı beklemeyi düşünüyorum ben.. ne zamana hazır olur bilmiyorum artık..20 bölüm olacak bir de dizi..

  3. Ben dayanamzdirek izlerim belkide :) Yada viikii.net in google çevirisine kalabilirim :D O derece merak ediyorum çünkü :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

