Playful Kiss ^^ basın toplantısı

hey millet.. sonunda basın toplantısı yapıldı etrafa gülücükler dağıtıldı.. ben bu sırada tabi ki yatağımda mışıl mışıl uyumakla meşguldüm.. basın toplantısında yayınlanan uzun videoyu izlemek isteyenleri buraya alalım.. youtuba giremiyorsanız da açılacak merak etmeyin..

ya hepsi iyi hoş da bunlar ne giyinmiş böyle ya.. Jung So Min’in kıyafetine bir anlam veremedim bakkaldan bir şeyler almaya falan mı çıkmış acaba.. basın toplantısında böyle mi giyinilir ya… bi spor ayakkabı giymediği kalmış.. tatlı kız, şirin falan dedik şu yaptığına bakın.. Kim Hyun Joong bile sıradan bir  şeyler geçirip çıkmış gibi.. hani nerde bizim stil ikonumuz.. o kadar ödül aldı.. biraz daha özenmeleri gerekirdi diye düşünüyorum..

anne rolündeki Jung Hye Young’ın kırmızı kazağından bahsetmek bile istemiyorum..

2 thoughts on “Playful Kiss ^^ basın toplantısı

  1. onların kıyafetlerine karışmasanıza , bence anne rolündeki kadın çok tatlı olmuş, kim hyun joong zaten çook tatlı , bi tek ha ni giyinememiş :D

    • valla ben karışırım kıyafetlerin falan.. adının hakkını vereceksin kardeşim.. uzun zaman oldu bu yazıyı yazalı ınıtmuşum ne giydiklerini açtı baktım yine beğenmedim :S zaten diziyi de beğenmemiştim. KHJ bile kurtaramadı o diziyi :'(

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

