Partner ^^ böylesine can kurban..

romantik-komediye acıktığım şu dönemde seçtiğim bir dizi.. 2009 yapımı.. beni etkilemesinin ilk sebebi tabi ki oyuncuları.. Kim Hyun Joo ve Lee Dong Wook..  ikisini de çok severdim.. bu diziyle biraz daha sevdim.. fakat aslında romantik-komedi arayanlar için pek doğru bir seçim değil.. çünkü içinde o kadar ama o kadar az romantizm var ki romantizmcik diye bir kelime bi üretebilirim bunun için.. tamam berbat espriler yapmaya başladığıma göre biraz genel hatlarından bahsedeyim..

bizimklerin hepsi avukat ve aynı hukuk bürosunda çalışıyorlar.. yani bu açıdan beni biraz daha etkisi içine alabilen bir dizi oluyor böylece.. davalar gelip gidiyor.. bayan avukatımız mesleğe henüz yeni atılmış ve oldukça idealist.. bu sebeple olaylara ısınması için erkek avukatımızın odasına yerleştiriliyor ve davaları birlikte yürütmeye başlıyorlar.. böylece ortak oluyorlar yani..

yan karakterlerde boşuna ortalıkta dolanan türden değiller; diğer avukatlar olsun, müvekkiller olsun, hepsinin bir görevi var ve olayları renklendiriyorlar.. özellikle diğer avukatlar çok iyiydi bence.. oldukça akıcı bir konuya sahip.. olaylar, davalar sıkça değişiyor.. değişmeyen tek konu ise; bayan karakterimiz kocasının ölümüne de sebebiyet veren fakat erkek avukatımızın ailesinin hukuk firması sayesinde suçlarını örtbas etmeyi başarabilmiş bir şirketin davası.. karışık bir cümle oldu anlaşılır umarım..

erkek karakterimiz, kirli olayların örtülmesinden ve bunun üzerine gelişen bazı olaylardan sonra bunu kendisine yedirememiş ve ailesinin şirketinden ayrılıp bu küçük büroda işe başlamış.. aile ve sisteme olan güvenini kaybettiği için takındığı laubali hal ve tavırları yüzünden bir çok hakimin gözüne batmayı başarmış biri.. hele ilk bölümlerde sanık olarak yer aldığı bir dava var o kadar komik ki:)

fakat bu tavırları o kadar komik ve eğlenceli ki izlerken çok eğlendiriyor.. başlarda bu eğlenceli karakteri oldukça baskın olmasına rağmen yaklaşık beşinci bölümden sonra neredeyse birdenbire tüm bu tavırları yok oldu.. neredeyse üsturuplu denilebilecek bir hal aldığını bile söyleyebilirim ve ben buna oldukça üzüldüm çünkü bu çocuksu tavırları çok şirindi.. ve bir cinayet davası izlerken bile o ağır havayı bir anda uçurmaya yetiyordu..

gelgelelim çiftimiz arasındakilere.. sanırım şimdiye kadar izlediğim kore dizilerinin arasında aşk mevzusunun en az işlendiği dizi.. biraz daha ağırlık verselerdi çok daha eğlenceli bir hal almış olurdu ve tadına doyulmazdı diye düşünüyorum.. ama bayan karakterimizin bir çocuğu olduğundan belki de bu konu öyle esinti misaliydi dizide.. varlığı yokluğu bir gibiydi.. ama üst görselde ki afet avukat ve bizim çocuğumuzun abisinin arasında ki yasak aşk birazcık ortalığı kızıştırdı diyebilirm.. ama onların ki de zordu be.. romantizm yaşamaları için gerekli olan uygun ortam yoktu yani..

üstte gördüğümüz o eller ne diyebilirsiniz.. evet işte onlar gelmiş geçmiş, görebileceğiniz en romantik sahneler.. izleme keyfinizi kaçırmak istemem.. o yüzden nasıl ve nerde olduğunu söylemiyorum bu sahnelerin ki heyecanlı olsun dimi.. bir kaç başın omuza düşmesi sahnesi de vardı tabi onları da atlamamak gerek.. neyse dalgayı bırakırsak romantizm yok.. varsa da incir çekirdeğini doldurmaz..

gelelim sonuna.. bir çok sefer oduğu gibi yine güzel bir diziye şöyle tadı tamağımızda kalacak türden bir son yapamamışlar.. idare eder diyorum sonu için.. daha iyi olabilirdi… bir çok şey askıda kaldı.. nolur şu senaristler son bölümü yazma işini bana bıraksınlar eminim tüm seyirciyi tatmin edecek sonlar çıkacak.. aah ah!! harcanıyorum buralarda.. ama genel olarak diziyi sevdim ve merakla izledim.. özellikle son iki bölüm de, hayatı boyunca tırnak yememiş olan ben neredeyse bu kötü alışkanlığa başlayacaktım.. eğlenerek izledim, hoştu, oyuncular göz dolduruyordu.. tavsiyedir..

son olarak OST’lar güzel ama ben en çok bayan karakterimizn söylediği bir şarkı var onu sevdim -evet kendisi şarkı d söyleyebiliyormuş- becerebilirsem diğer nilü n’apıyo? da paylaşıcam.. ben hala wordpress’e widget ekleyemiyorum.. yapabilen biri var mı??

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: