Yoon Eun Hye ^^ Dash Girl

belki haberiniz vardı ama benim My Fair Lady’yi izleyene kadar haberim yoktu.. Yoon Eun Hye söylüyor bu şarkıyı, diziyi izlediğmizden beri dinliyoruz.. tam yazlık haraketli bir parça.. ben Eun Hye’nin şarkı söyleyebildiğini bilmiyodum daha önce.. ama çok şirin bir şarkı.. sevdik biz bunu.. sabah sabah başka bir şey bulamadım aklıma bu geldi.. ama niye daha önce paylaşmadım bilmem..

One thought on “Yoon Eun Hye ^^ Dash Girl

  1. Bildiğim kadarıyla baby vox adlı bayan grubun vokalistiydi ilk çıktığında. (Gerçi ben onu dizilerle tanıdım ama biyografisini okumuştum bir yerlerde.) Dolayısıyla şaşırtmadı beni şarkı söylemesi

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

