500 Days Of Summer ^^ artık duymayan yok

farkındamısınız bilmem ama yine post sayısı azalmaya başladı.. bu demektir ki uyuşukluk alametleri yine kendini göstermeye başladı.. yazmam gerekn bir iki dizi var ama canım istemedi.. bende geçtiğimiz kış izleme fırsatı bulduğum bir filmden bahsetmek istedim.. aslında film Türkiye’de de gösterime girmiş.. fakat benim haberim olmamıştı o sıralar.. tesadüf eseri izledim,benim için en güzel tesadüflerden biri olduğunu söyleyebilirm..

kısaca şöyle ki; adamın biri bir kızla tanışır.. adam aşık olur.. ama kız olmaz.. hikaye buna dayanıyor işte aşka inanmayan bir kız ile ona aşık olan bir adamın hikayesi.. ileri geri ilerleyen hikaye akışı çok hoşuma gitmişti.. ruh hallerine göre ağacı yeşerip solması çok güzel ayrıntılardı. .uzun bir zaman olduğu için silik hatırlıyorum..  keşke ilk izlediğimde bahsetseymişim ama hala büyük bir hayranlık duyuyorum..

izlediğim en iyi romantik-komedilerden biriydi.. felsefesi olan bir film en başta.. olacağı varsa olur diye bir şey yoktur.. bir şeyler olsun istiyorsan harekete geçmen gerekir.. eğer henüz izlemediyseniz kaçırmayın.. kore yapımlarından farklı bir şeyler izlemek isterseniz mükemmel bir durak olacaktır..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

