Playful Kiss ^^ son kez

tamam artık Playful Kiss görüntülerine son veriyorum.. yarın başlıyor dizimiz.. ilk tepkiler nasıl olacak merak içindeyim.. yayınlanan uzun videolar beni biraz yatıştırdı doğrusu.. şimdi tamamlana kadar bekleyebilirmişim gibi geliyor.. bu arada Sungkyunkwan Scandal’ın ilk bölümü dün yayınlandı.. diziler aynı gün olmasa da aralarında bir rekabet olacak.. bakalım hangisi daha çok sevilecek. ikisini de izlemeyi planlıyorum tabi ki.. birisi en sevdiğim animede oynayan en sevdiğim aktörün dizisi olsa da diğerleri saray kıyafetlerine rağmen F4’ün ataları sayılır ne de olsa..

2 thoughts on “Playful Kiss ^^ son kez

  1. Dizinin ilk iki bölümünü izledim nilü :) Ve çok beğendim. Bilmiyorum yada bana öyle geldi :) Hatta hyun joon hemen yelkenleri suya indirip gülümsedi bile. 3 kezmi ne gülümsediğini gördüm :)

    Ama dizinin reytingleri çok düşük gelmiş. Rakip diziler daha bi rövanşta anlaşılan. Ama o kadar da düşük gelmesi çok üzdü beni yav. Taiwan versiyonuna göre bin kat iyi. Oyuncular olsun, mekanlar olsun :) Hele kız başrol. Ariel lin e bin basıyor.. İnşallah reytingleri yükselir yaa. Ben beğendim çünkü :)

    • ben daha izlemedim ama güzel yorumlar duydum.. evet reytingler baya düşükmüş.. demek ki koreliler bizim kadar merak etmiyolarmış.. iyi bir dizi olduğuna eminim ben yine de reytingler düşük olsa bile..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

