G.NA – Kim Hyun Ju ^^ OST

biliyorum Playful Kiss’ten daha fazla bahsetmeyeceğimi söyleyeli henüz yirmidört saat bile olmadı.. ama insanın hayatta kayıtsız kalamayacağı şeyler vardır dimi..

geçenlerde Rain ile de bir düet yapan ve yeni bir albüm çıkarmış olan G.NA OST lerden birini seslendiriyor.. okuduğuma göre Kim Hyun Joong’da dizi için solo bir şarkı söyleyecekmiş “Because I’m Stupid” kadar güzel bir şey olsa daha ne isterim ki..

şu wordpress’te postuma müzik kodu ekleyememem beni delirtiyordu.. ben de yeni bir şey farkettim ve yan tarafa yeni bir müzik  kutusu ekledim  bundan sonra bahsettiğim şarkıları müzik kutusuna ekleyeceğim.. oradan dinleyebilir ve indirebilirsiniz..

bir de geçenlerde izlediğm partner dizisinin oyuncusu Kim Hyun Ju promise adlı şarkıyı seslendiriyordu dizide .. onu da çok seviyorum.. o da müzik kutusunda.. aklımdaydı ne zamandır iyi  oldu :)

sözlerin bir kısmı:

“Henüz olmaz. Henüz yapamam.
Biliyorsun, buna hazır değilim.
Bekleyeceğini ve geri döneceğini söyleyemez miydin?
bir tek bunu söyleyemez miydin benim için?

Tek kelime etmeden,
Eğer sadece seni görebilsem, mutlu olurdum.
Senin her sözün, her hareketin,
hatta homurdanmaların, beni mutlu ederdi.
Nasıl unuturum?
Nasıl silerim?”

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

